Ga naar inhoud

Computer blijft hangen na korte periode inactiviteit.


Aanbevolen berichten

De computer blijft steeds hangen als je er even achter weg gaat.\r\nDan ga ik een bv een kwartier weg, en als ik er dan weer achter ga doet de muis het nog wel, en de tijd staat ook nog goed. Maar als ik dan iets aanklik loopt ie vast en kan ik niets anders doen dan opnieuw opstarten. Dit is heel vervelend.\r\n\r\nHopelijk kan iemand me helpen.\r\n\r\nGroetjes Erica-Dorien
Link naar reactie
oke ik heb malwarel aten scannen, is het zo goed:\r\n\r\nMalwarebytes\' Anti-Malware 1.38\r\nDatabase versie: 2347\r\nWindows 6.0.6001 Service Pack 1\r\n\r\n28-6-2009 20:56:22\r\nmbam-log-2009-06-28 (20-56-22).txt\r\n\r\nScan type: Snelle Scan\r\nObjecten gescand: 80638\r\nVerstreken tijd: 7 minute(s), 1 second(s)\r\n\r\nGeheugenprocessen geïnfecteerd: 0\r\nGeheugenmodulen geïnfecteerd: 0\r\nRegistersleutels geïnfecteerd: 3\r\nRegisterwaarden geïnfecteerd: 0\r\nRegisterdata bestanden geïnfecteerd: 0\r\nMappen geïnfecteerd: 3\r\nBestanden geïnfecteerd: 6\r\n\r\nGeheugenprocessen geïnfecteerd:\r\n(Geen kwaadaardige items gevonden)\r\n\r\nGeheugenmodulen geïnfecteerd:\r\n(Geen kwaadaardige items gevonden)\r\n\r\nRegistersleutels geïnfecteerd:\r\nHKEY_LOCAL_MACHINE\\SYSTEM\\ControlSet001\\Services\\oreans32 (Rootkit.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.\r\nHKEY_LOCAL_MACHINE\\SYSTEM\\ControlSet003\\Services\\oreans32 (Rootkit.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.\r\nHKEY_LOCAL_MACHINE\\SYSTEM\\CurrentControlSet\\Services\\oreans32 (Rootkit.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.\r\n\r\nRegisterwaarden geïnfecteerd:\r\n(Geen kwaadaardige items gevonden)\r\n\r\nRegisterdata bestanden geïnfecteerd:\r\n(Geen kwaadaardige items gevonden)\r\n\r\nMappen geïnfecteerd:\r\nC:\\Program Files\\ErrorSmart (Rogue.ErrorSmart) -> Quarantined and deleted successfully.\r\nc:\\Users\\Overzet\\AppData\\Roaming\\ErrorSmart (Rogue.ErrorSmart) -> Quarantined and deleted successfully.\r\nc:\\Users\\Overzet\\AppData\\Roaming\\errorsmart\\Log (Rogue.ErrorSmart) -> Quarantined and deleted successfully.\r\n\r\nBestanden geïnfecteerd:\r\nc:\\Windows\\System32\\drivers\\oreans32.sys (Rootkit.Agent) -> Quarantined and deleted successfully.\r\nc:\\program files\\errorsmart\\ErrorSmart.url (Rogue.ErrorSmart) -> Quarantined and deleted successfully.\r\nc:\\Users\\Overzet\\AppData\\Roaming\\errorsmart\\Log\\2009 May 10 - 01_32_45 PM_800.log (Rogue.ErrorSmart) -> Quarantined and deleted successfully.\r\nc:\\Users\\Overzet\\AppData\\Roaming\\errorsmart\\Log\\2009 May 10 - 01_47_14 PM_163.log (Rogue.ErrorSmart) -> Quarantined and deleted successfully.\r\nc:\\Users\\Overzet\\AppData\\Roaming\\errorsmart\\Log\\2009 May 10 - 01_54_31 PM_905.log (Rogue.ErrorSmart) -> Quarantined and deleted successfully.\r\nc:\\Users\\Overzet\\AppData\\Roaming\\errorsmart\\Log\\2009 May 10 - 01_57_21 PM_178.log (Rogue.ErrorSmart) -> Quarantined and deleted successfully.
Link naar reactie
[QUOTE=riica;473056]\r\n\r\nGeheugenprocessen geïnfecteerd: 0\r\nGeheugenmodulen geïnfecteerd: 0\r\nRegistersleutels geïnfecteerd: 3\r\nRegisterwaarden geïnfecteerd: 0\r\nRegisterdata bestanden geïnfecteerd: 0\r\nMappen geïnfecteerd: 3\r\nBestanden geïnfecteerd: 6[/QUOTE]\r\n\r\nAangezien er een aantal keer geinfecteerd staat, lijkt me dat niet goed. Maar ben geen kenner op dat gebied. Hoop dat anderen jou nu verder kunnen/willen helpen.\r\n\r\nWat je eventueel nog zou kunnen doen, is een hijack-log plaatsen. Elders op het forum wordt uitgelegd hoe dat moet. Er zitten genoeg kenners tussen, die je daar dan verder mee kunnen helpen (mocht het nodig zijn).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...