Ga naar inhoud

Start steeds opnieuw op ( Windows XP)


Aanbevolen berichten

Begin eens door met de rechter muisknop op \'Deze Computer\' te klikken, kies voor \'eigenschappen\' dan de tab \'geävanceerd\'. Klik dan op \'instellingen\' bij \'opstart en herstelinstellingen\' en haal het vinkje weg bij \'de computer automatisch opnieuw opstarten\'\nen klik 2x op OK. Het is waarschijnlijk een stopfout, maar omdat de PC automatisch reboot krijg je die niet te zien. Nu wel, dmv het BSOD (Blue Screen of Death\\Blauw Scherm). Plaats de inhoud van dat scherm hier, dan kunnen we verder kijken.\nHet gaat dan vooral om de naam van de fout, dan een code, gevolgd door tussen haakjes nog 4 maal een code.\nBV: 0x000000000 (0x0000000, 0x0000000, 0x0000000, 0x0000000)
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties,\nNee, het is niet alleen op internet ook als ik gewoon bezig ben. Heb nu net de kast open gemaakt en al het stof verwijderd, hoop dat het helpt en dat hij inderdaad niet te warm werd van het vuil.\nEn Anacho wat jij tikt ga ik ook proberen, hoop alleen geen blauw scherm te krijgen heb geen idee hoe ik dat dan hier moet plaatsen, ben nu ook weer niet zo\'n gigant met komputers\n\nGroetjes Sproetje
Link naar reactie
[quote=sproetje;473171]Bedankt voor jullie reacties,\nNee, het is niet alleen op internet ook als ik gewoon bezig ben. Heb nu net de kast open gemaakt en al het stof verwijderd, hoop dat het helpt en dat hij inderdaad niet te warm werd van het vuil.\nEn Anacho wat jij tikt ga ik ook proberen, hoop alleen geen blauw scherm te krijgen heb geen idee hoe ik dat dan hier moet plaatsen, ben nu ook weer niet zo\'n gigant met komputers\n\nGroetjes Sproetje[/quote] Mocht je een BSOD krijgen, dan schrijf je de code even op een stukje papier, en typ je het daarna hier weer in, simpel niet?;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...