Ga naar inhoud

.exe probleem


Aanbevolen berichten

Goedenavond!\r\n\r\nIk hoop dat ik op de goede plek zit, en ik hoop dat een van u mij kunt helpen,\r\n\r\nIk heb sinds een tijdje een probleem met mijn PC. Telkens als ik een spel geinstaleerd heb, en het dan wil opstarten, start het niet, en krijg ik een fout melding van windows\r\n\r\n[B]in het bestand,... .exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten,...[/B]\r\n\r\nhet is hoogst iritant, vooral als ik na lang sparen een nieuw spel heb gekocht, die volgens de specificaties gewoon zou moeten kunnen draaien, maar na instalatie het gewoon niet doet!:(\r\n\r\nIk draai op Windows XP met Service pack 3\r\nde computer is een AMD Sempron 3000+ met 1GB RAM en een NVidia GeForce 7900 GS.\r\n\r\nIk denk zelf dat het ligt aan een instelling of fout in windows waardoor hij bij alle .exe bestanden van de games zo\'n foutmelding geeft.\r\n\r\nVreemd is echter wel, dat sommige spellen wel gewoon aan gaan maar dan na bijvoorbeeld op \"[I]Go Race[/I]\" te drukken, dán een foutmelding geven...\r\n\r\nIk hoop nogmaals dat iemand mij kan helpen, ik begin het nu flink zat te worden!\r\n\r\nAlvast onwijs bedankt voor de moeite,\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nMaik
Link naar reactie
Ik zou eens scannen met MBAM, want er waart een virus rond, die je PC belet nieuwe programma\'s te installeren. Nu kan het best iets anders zijn, maar dit programma is gratis en het is zelfs goed om even uit te sluiten dat het om een virus gaat...\n\ndownload en handleiding: [url]http://www.idealsoftware.nl/MBAM/[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=reintje;471850]Ik zou eens scannen met MBAM, want er waart een virus rond, die je PC belet nieuwe programma\'s te installeren. Nu kan het best iets anders zijn, maar dit programma is gratis en het is zelfs goed om even uit te sluiten dat het om een virus gaat...\r\n\r\ndownload en handleiding: [url]http://www.idealsoftware.nl/MBAM/[/url][/QUOTE]\r\n\r\nBelet dat virus je dan niet ook MBAM te installeren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...