Ga naar inhoud

Prullenbak logo wijzigt niet bij legen of vullen.


Aanbevolen berichten

Ik gebruik Windows Vista Premium Home.\r\n\r\nAls ik een file weggooi, dan zou het logo van de prullenbak moeten wijzigen van leeg naar vol en andersom bij het legen van de prullenbak.\r\n\r\nDeze logowijziging vindt niet plaats.\r\n\r\nIk heb al verschillende malen via rechtsklikken op het buroblad en dan kiezen voor persoonlijke voorkeuren en dan links \"bureaubladpictogrammen wijzigen\" aanklikken en daar staat prullenbak aangevinkt. Op standaardwaarden herstellen klikken en dan zou alles weer normaal moeten functioneren, maar helaas.\r\n\r\nWat kan ik nog meer doen?\r\n\r\nVernieuwen wijzigt het logo wel. Maar het gebeurt niet automatisch.
Link naar reactie
[quote=snel0026;471673]\nIk heb al verschillende malen via rechtsklikken op het buroblad en dan kiezen voor persoonlijke voorkeuren en dan links \"bureaubladpictogrammen wijzigen\" aanklikken en daar staat prullenbak aangevinkt. Op standaardwaarden herstellen klikken en dan zou alles weer normaal moeten functioneren, maar helaas.\n \n.[/quote]\nal geprobeerd . ;)
Link naar reactie
[QUOTE=liselot;471728]Misschien vind je hier het antwoord :\r\n[url]http://www.winhelponline.com/articles/252/1/Recycle-Bin-icon-does-not-refresh-automatically.html[/url]\r\nSucces[/QUOTE]\r\n\r\nDit was de oplossing. De file \"recyclebin_icon.reg\" downloaden, opslaan en runnen.....en voila! Vraag opgelost.\r\n\r\nIedereen bedankt en natuurlijk Liselot.\r\n\r\nWim.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...