Ga naar inhoud

ms outlook versus windows mail


Aanbevolen berichten

Ik heb met de instalatie aangegeven windows mail tew willen gebruiken.\r\nAchteraf werk ik liever met ms outlook omdat ik ms office 2007 erop heb staan.\r\nwindows mail vindt ik een minder programma omdat ik bv geen spelling kan gebruiken.\r\nIk werk met windows Vista premium.\r\nHeeft iemand een idee hoe ik windows mail kan verwijderen en in plaats daarvan outlook 2007 kan gebruiken.\r\nAlvast bedankt\r\n\r\nRick Matteman
Link naar reactie
Ga er van uit dat je een, legale, versie hebt van Office 2007?\n\nWindowsmail kun je de-installeren en daarna Outlook installeren.\n\nMogelijk dat via het startmenu, alle programma\'s je een map hebt met Windows Mail? Daar kun je dan mogelijk de-installeren. Anders: Start --> configuratiescherm --> software. In deze lijst het programma selecteren en dan verwijderen. Beide in XP. Of het in vista heel anders is, weet ik niet.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;471433]Ga er van uit dat je een, legale, versie hebt van Office 2007?\r\n\r\nWindowsmail kun je de-installeren en daarna Outlook installeren.\r\n\r\nMogelijk dat via het startmenu, alle programma\'s je een map hebt met Windows Mail? Daar kun je dan mogelijk de-installeren. Anders: Start --> configuratiescherm --> software. In deze lijst het programma selecteren en dan verwijderen. Beide in XP. Of het in vista heel anders is, weet ik niet.[/QUOTE]\r\n\r\nWindows mail kan je NIET de-installeren! Dit is een standaard programma dat in Vista zit ingebakken. Het is ook helemaal niet nodig om deze te verwijderen. Je kan wel gewoon de snelkoppeling verwijderen. MS outlook 2007 kan je gewoon starten en gebruiken.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;471500]Tijd voor mevrouw Kroes ;)[/QUOTE]\r\n\r\nWat een onzin. Mevrouw Kroes vergeet dat ALLE ANDERE besturingssystemen ook met browser, mailprogramma en mediaspeler geleverd worden. En in alle gevallen zijn dit programma\'s die de fabrikant uitkiest om er bij te leveren.\r\n\r\nIn geval van Windows zijn dit uiteraard programma\'s die Microsoft zelf maakt. Zo gek is dat niet.\r\nIn geval van MacOS zijn dit programma\'s die Apple zelf maakt: Safari, Mail en iTunes.\r\nIn geval van Linux hangt het van het van de distributie af, maar het is altijd een open-source programma dat door de makers van de distributie wordt uitgekozen om er bij te leveren.\r\n\r\nEn in alle besturingssystemen kun je zelf een ander programma kiezen als het standaard je niet bevalt. Wie wordt er aangepakt? Alleen Microsoft, omdat ze toevallig geslaagd zijn in hun doel om marktleider te worden. Behoorlijk onterecht als je het mij vraagt. Prima als onafhankelijke ontwikkelaars een kans wordt gegeven met behulp van regelgeving, maar dan graag niet met twee maten meten en alle besturingssytemen gewoon gelijkwaardig behandelen. Uiteindelijk zijn ze namelijk ook gelijkwaardig, want met alle kun je een computer gebruiken voor meest uiteenlopende taken.\r\n\r\nWat mij betreft mogen ze mevrouw Kroes een grote stamp onder haar achterste geven.
Link naar reactie
Ik heb Outlook 2007 als mijn standaard e-mail gekozen.\r\nAls je office installeert, zet hij outlook ook als standaard e-mail programma en je kan natuurlijk altijd veranderen.\r\n\r\nWat Kroes betreft, ik ben het ermee eens.\r\nOnzin om alleen Microsoft te pakken.\r\nHoe zet ik nu een e-mail programma erop als ik hier straks Windows 7 op ga installeren?\r\nWant zonder browser, kan je geen anderen browser donwloaden.\r\nLeuk probreem dus heeft Kroes veroorzaakt.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;471522]Wat een onzin. Mevrouw Kroes vergeet dat ALLE ANDERE besturingssystemen ook met browser, mailprogramma en mediaspeler geleverd worden.\r\n[/QUOTE]\r\n\r\n@Foobar, mijn opmerking was niet zo serieus bedoelt en vooral gericht op het recente geuite voornemen van MS om dan maar geen browser meer mee te leveren (in Europa).
Link naar reactie
Als het goed is zal Microsoft Outlook 2007 bij de eerste start aangeven dat deze niet het standaard emailprogramma is en je krijgt dan de keuze of je deze wel als standaard in wilt stellen. Klik dus op ja en vanaf dat moment is MS outlook gewoon jouw standaard emailprogramma.\r\nJe zou eventueel ook kunnen kiezen voor Windows LIVE Mail, daar zit wel een Ned. spellingcheck in.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...