Ga naar inhoud

Opstartproblemen


Aanbevolen berichten

Mijn PC start regelmatig op met, na een kort scherm van het moederbord, [B]minutenlang een zwart scherm[/B]. Dan verschijnt het gebruikelijke Windowsscherm en gaat de opstartprocedure op de gewone wijze verder, maar wel behoorlijk traag. Soms start de computer echter normaal. Ik gebruik Windows XP prof. servicepack 3. Eigen idee: kan het te maken hebben met regelmatig gebruik van EasyCleaner of van Auslogic Diskdefrag? Ik heb al rondgeneusd maar heb helemaal geen zin in Windows opnieuw installeren. 8-|
Link naar reactie
[QUOTE=PC-dummie;471388]Mijn PC start regelmatig op met, na een kort scherm van het moederbord, [B]minutenlang een zwart scherm[/B]. Dan verschijnt het gebruikelijke Windowsscherm en gaat de opstartprocedure op de gewone wijze verder, maar wel behoorlijk traag. Soms start de computer echter normaal. Ik gebruik Windows XP prof. servicepack 3. Eigen idee: kan het te maken hebben met regelmatig gebruik van EasyCleaner of van Auslogic Diskdefrag? Ik heb al rondgeneusd maar heb helemaal geen zin in Windows opnieuw installeren. 8-|[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb toevallig vorige week hetzelfde gehad bij iemand. Zet je BIOS instellingen terug naar Fabrieksinstellingen, Helpt dit niet, dan 2 minuten volledig stroom van de pc af (dus de stekker eruit halen) Bij mij was het toen opgelost.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...