Ga naar inhoud

ubuntu start niet door.


Aanbevolen berichten

Hallo op mijn pc heb ik ,xp prof-vista en windows 7.\r\nUbuntu op cd gebrand , start op met cd in drive.\r\nTaal ingesteld op nederlands , of ik nu installeren of van cd starten indruk er komt links boven een knipperende cursor en verder niets.\r\nAndere cd gebrand , komt ook niet verder dan knipperende cursor.
Link naar reactie
Ik heb dat ook gehad en het ging niet alleen om Ubuntu maar ik kon bijna geen enkele Linux applicatie bekijken of installeren.\r\nOok dat gedoe met knipperende cursors of helemaal niks.Ik had een XFX 8200 mobo en ik denk dat het daaraan lag want op elk ander mobo werkte alles normaal.\r\nIk denk dus dat je cd wel goed is als je de gelegenheid hebt om hem op een ander mobo te proberen.\r\nVeel succes ermee\r\n\r\npietk
Link naar reactie
[QUOTE=fransjan;471320]Hallo op mijn pc heb ik ,xp prof-vista en windows 7.\r\nUbuntu op cd gebrand , start op met cd in drive.\r\nTaal ingesteld op nederlands , of ik nu installeren of van cd starten indruk er komt links boven een knipperende cursor en verder niets.\r\nAndere cd gebrand , komt ook niet verder dan knipperende cursor.[/QUOTE]\r\n\r\nik laat altijd een (aantal) cd\'s gewoon bezorgen. veel makkelijker.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...