Ga naar inhoud

account wachtwoord na stand-by


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal\nik heb een probleem. als ik me labtop dicht en weer open doe vraagt het niet naar een wachtwoord. Het account gaat gelijk open en zo kan iedereen op me computer. ik heb een wacht woord ingevoerd maar het vraagt het nog steeds niet naar het wachtwoord als ik het open en dicht doe. Dit gebeurd als ik het op stand-by zet. :confused:help me Aub.. alvast bedank
Link naar reactie
[QUOTE=dionneetje;471293]Hallo allemaal\r\nik heb een probleem. als ik me labtop dicht en weer open doe vraagt het niet naar een wachtwoord. Het account gaat gelijk open en zo kan iedereen op me computer. ik heb een wacht woord ingevoerd maar het vraagt het nog steeds niet naar het wachtwoord als ik het open en dicht doe. Dit gebeurd als ik het op stand-by zet. :confused:help me Aub.. alvast bedank[/QUOTE]\r\n\r\nGa naar: (vista neem ik aan?)\r\n-Start\r\n-Instellingen\r\n-Configuratiescherm\r\n\r\nDan naar:\r\n-Energiebeheer\r\n-Schema instellingen wijzigen\r\n-Geavanceerde energie instellingen wijzigen.\r\n\r\nKlik dan aan bij: Een wachtwoord vereisen bij uit slaapstand komen.\r\n\r\nSuc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...