Ga naar inhoud

Beeldscherm Instellingen verknald


Aanbevolen berichten

Goedendag allemaal!\r\n\r\nOmdat websites niet helemaal in de webbrowser werden getoond, wilde ik instellingen voor het beeldscherm wijzigen... Dat had ik dus niet moeten doen.\r\nHet beeldscherm is na wat wijzigingen (ik weet niet eens precies wat) gepixeld en voor de herstart blauw en zwart (met wat witte pixels).\r\nNa de herstart kan ik niks meer veranderen omdat pop up windows naar rechts buiten het scherm \"vliegen\" en ik dus niet kan zien hoe ik de instellingen kan wijzigen.\r\n\r\nWeet iemand hier raad mee? Bij voorbaat hartelijk dank!\r\n\r\nGeorge
Link naar reactie
Heb je de videokaartdrivers wel geïnstalleerd?\r\n\r\nBeeldscherminstellingen aanpassen:\r\n\r\nklik met rechts ergens op je bureaublad en kies in het contekstmenu >Eigenschappen.\r\nNu start het venster [B]Eigenschappen voor Beeldscherm[/B] op.\r\nKies de tab >Instellingen, knop >Geavanceerd.\r\nIn het nieuwe venster [B]Eigenschappen (jouw videokaart)[/B] klik op de tab [B]Adapter[/B] en dan de knop [B]Alle modi weergeven[/B].\r\nIn het nieuwe venster [B]Alle modi weergeven[/B] klik je die resolutie aan, die jij wil gebruiken!\r\nKlik daarna in hetzelfde venster op [B]OK[/B].\r\nKlik in het venster [B]Eigenschappen (jouw videokaart)[/B] achtereenvolgens op [B]Toepassen[/B] en [B]OK[/B].\r\nKlik in het venster >Eigenschappen voor Beeldscherm evenzo achtereenvolgens op [B]Toepassen[/B] en [B]OK[/B].
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...