Ga naar inhoud

Help! Hoe krijg ik mijn oude Cambria font terug?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, \r\n\r\nSinds ik de MS Powerpoint Viewer 2007 heb gedownload, is mijn Cambria font ietsjes veranderd in MS Word 2003 (XP). De letters zijn wat uitgerekt in de hoogte, zoals je kan zien in de twee bijlages (eentje van het oude font, en eentje van het nieuwe). \r\n\r\nHoe maak ik deze verandering ongedaan? Moet ik in MS Vista werken? \r\n\r\nKan iemand mij helpen? Bij voorbaat heel veel dank!\r\n\r\nGroetjes Wynand
Link naar reactie
Als je dit print, ziet het er dan ook anders uit? Het is mogelijk dat de weergave iets aangepast is maar dat je dat op papier niet merkt. Het is natuurlijk ook mogelijk dat dit lettertype meegeleverd wordt met de nieuwe software en dat de nieuwe versie er echt anders uitziet, maar bij viewers lijkt me dat niet erg waarschijnlijk.
Link naar reactie
Thanks JohnL, ik zal het proberen. Ik heb het in ieder geval \'geprint\' door er een PDF van te maken; de plaatjes die ik in mijn vorige post heb toegevoegd zijn een weergave van dat PDF-bestand. Zal de geprinte versie afwijken van de PDF-versie? \n\nDe PowerPoint Viewer 2007 heb ik inmiddels gedeïnstalleerd, maar de fontweergave blijft. Zijn er wellicht andere onderdelen die ik zal moeten/ kan gedeïnstalleren? \n\nWynand
Link naar reactie
Lijkt wel of die tweede bold is ofzo....\r\n\r\nStuur me \'n mailtje (zie profiel) en dan wil ik je \'mijn\' Cambria wel opsturen. Als het goed is is dat nog steeds die wat standaard bij Vista komt. Eventueel zou je die ook zelf van de Vista-DVD af moeten kunnen halen, maar da\'s denk ik alleen maar lastig.
Link naar reactie
Dank voor de post. Ik dacht ook dat die bold was, maar dat is ie niet. Ik heb inmiddels een Cambria gedownload, maar die ziet er ook verkeerd uit als ik het gebruik in Word (XP). Bovendien heb ik een origineel Vista bestand (Word) online met een tekst in Cambria, maar als ik die open, zie ik alsnog die rare vervorming.
Link naar reactie
Bedankt voor de tip, Jeep! Ik realiseerde me net dat ik, voordat ik over de Powerpoint 2007 Viewer beschikte, helemaal geen Cambria font kan hebben gehad. Gek genoeg heb ik al die tijd kunnen werken met Cambria, omdat ik een Word-bestand had met daarop Cambria letters (van een Vista pc). \n\nZonet heb ik daarom Cambria uit mijn fontverzameling verwijderd - en wat blijkt: de oude font was weer terug! \n\nIn ieder geval: bedankt voor alle posts!\n\n- Wynand
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...