Ga naar inhoud

geluid


Aanbevolen berichten

In mijn eerdere bericht sprak ik over het sound-centrum.\r\nEen forumlid bleek mij verder te kunnen helpen met de naam , want het heet oorspronkelijk\r\n\'Realtek HD audiomanager\' , waarvoor mijn dank.\r\nEchter ik ben mijn icoontje nog steeds kwijt , dus nogmaals de vraag of iemand weet hoe\r\nik de realtek-audiomanager terug krijg.
Link naar reactie
Hallo qpc,\r\nHeel hartelijk bedankt voor je suggestie om de driver opnieuw te installeren , de fout zit , daar ben ik ook van overtuigd inderdaad tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel. Maar wat jij niet weet is dat ik eigenlijk nog maar een beginneling ben die voorlopig nog niet in staat is veel zelf op te lossen , al gaat het almaar beter , echter ik ben zeer leergierig en hoor graag van anderen die veel meer gelinkt zijn , een eventuele oplossing.\r\nToen ik de door jouw genoemde website opende , zag ik zoveel zaken dat ik echt niet wist hoe nu verder te handelen en omdat ik wil voorkomen weer iets fout te doen ben ik er maar weer af gegaan.\r\nIs het veel moeite als ik je vraag mij stap voor stap aan te geven wat ik nu eigenlijk moet downloaden?\r\nAls dat een te grote vraag is neem ik je dat uiteraard absoluut niet kwalijk en zal ik andere stappen moeten nemen om mijn REALTEK terug te krijgen.\r\nIn ieder geval nogmaals bedankt voor je suggestie
Link naar reactie
[QUOTE=rein hellendoorn;470900]Hallo qpc,\r\nHeel hartelijk bedankt voor je suggestie om de driver opnieuw te installeren , de fout zit , daar ben ik ook van overtuigd inderdaad tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel. Maar wat jij niet weet is dat ik eigenlijk nog maar een beginneling ben die voorlopig nog niet in staat is veel zelf op te lossen , al gaat het almaar beter , echter ik ben zeer leergierig en hoor graag van anderen die veel meer gelinkt zijn , een eventuele oplossing.\r\nToen ik de door jouw genoemde website opende , zag ik zoveel zaken dat ik echt niet wist hoe nu verder te handelen en omdat ik wil voorkomen weer iets fout te doen ben ik er maar weer af gegaan.\r\nIs het veel moeite als ik je vraag mij stap voor stap aan te geven wat ik nu eigenlijk moet downloaden?\r\nAls dat een te grote vraag is neem ik je dat uiteraard absoluut niet kwalijk en zal ik andere stappen moeten nemen om mijn REALTEK terug te krijgen.\r\nIn ieder geval nogmaals bedankt voor je suggestie[/QUOTE]\r\n\r\nAls je op de door mij aangegeven link zit, klik dan op een van de downloadlocaties in het midden van de pagina bovenaan, MajorGeeks (USA) of MajorGeeks (USA1).\r\n\r\nEr zal een bestand gedwonload worden. Kies voor de optie OPSLAAN en sla het bestand op, op een plaats waar jij het later terug kan vinden....\r\n\r\nZogauw het downloaden voltooid is, zoek je dat gedwonloade bestand op en dubbelklik je het.\r\nDe installatie zal nu beginnen.\r\nAls de installatie is voltooid zal het programma vragen of je de pc opnieuw op wilt starten.\r\nDoe dit en als het goed is zie je wer netjes het oranje icoontje staan nadat de pc is opgestart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...