Ga naar inhoud

Microsoft update review


Aanbevolen berichten

Hi,\r\n\r\nIn Microsoft Uppdate is een optie \"Updategeschiedenis weergeven\" (\"Review Update History\").\r\nKan iemand mij vertellen, waar die info wordt opgeslagen, ie bestandsnaam en locatie?\r\nIk krijg namelijk opeens alleen maar de laatste twee updates te zien.\r\nHet is nou niet bepaald een wereldschokkend probleem, maar toch zou een simpele oplossing welkom zijn.\r\nIk heb dit fenomeen een paar jaar geleden ook al eens gehad en heb het toen opgelost, door een backup terug te halen.\r\nMaar als ik het ook op kan lossen door alleen maar een bepaald bestand of bepaalde directory terug te halen, is dat natuurlijk een stuk makkelijker.\r\n\r\nDus als iemand me kan helpen (voor zowel XP-Pro als W2K-Pro), dan graag.\r\n\r\ngroetjes,\r\nMarcel
Link naar reactie
Hi Ray,\r\n\r\nIn SoftwareDistribution staat idd een ReportingEvents.log en hierin zie ik ook de laatste maandelijkse updates staan (van 12 juni). Deze logfile lijkt dus volledig te zijn, maar wordt dus kennelijk niet gebruikt voor de Updategeschiedenis in MicrosoftUpdate. Ik heb het nog een keer geprobeerd via Update, maar het overzicht is leeg.\r\nNou ja, dan maar zonder.\r\n\r\nHartstikke bedankt voor je hulp en nog een prettig weekend verder,\r\n\r\nMarcel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...