Ga naar inhoud

bestanden na backup


Aanbevolen berichten

Alweer een vraag van mijn kant. XP is opnieuw geinstalleerd, hiervoor is een backup gemaakt, deze staat in een map op mijn bureuablad. De programma\'s die hierin staan, doen het niet. Nu is dat niet zo\'n probleem, het meeste heb ik weer kunnen installeren. Van één programma is het wel erg lastig deze niet meer aan de praat te krijgen. Deze is geistalleerd door een collega en heb ik vaak nodig. Als ik het prog. aanklik, komt de melding dat windows het bestand niet kan openen. \r\nIk heb via Google gezocht, ik word verwezen naar systeemwerkset-backup en dan kiezen welk prog. er moeten worden teruggezet. Backup staat hier niet bij, ik kan het ook nergens vinden. Ook in de map waarin backup is opgeslagen zie ik nergens iets van bestanden terugzetten. \r\nKan iemand mij verder helpen?\r\n\r\nalvast bedankt,\r\n\r\ngr. Volley
Link naar reactie
Aan het Systeemwerkset > Backup programma heb je alleen iets als dat programma ook daadwerkelijk gebruikt is om een backup te maken. Dat lijkt me niet het geval, want dan zou je je bestanden niet \'los\' in een map hebben staan.\r\n\r\nWaarschijnlijk is de enige manier om dat programma weer aan de praat te krijgen het opnieuw installeren ervan. Je collega nog maar een keer vragen dus? Of hier even de naam van dat programma noemen, want misschien is het wel gratis van internet te downloaden.\r\n\r\nIn ieder geval: die backup zul je handmatig moeten terug zetten, want hij is waarschijnlijk ook handmatig gemaakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...