Ga naar inhoud

Installatie SP3 voor XP afgebroken


Aanbevolen berichten

Ik liet mijn pc SP 3 installeren, krijg ik opeens de melding dat de installatie is afgebroken omdat er geen verwijzing of verandering in het register gemaakt kan worden.\r\n\r\nWat moet ik doen?\r\n\r\nPS: kan ik SP 3 net als SP 2 op een cd bestellen? Vind ik altijd fijn als ik de pc opnieuw installeer: zonder internetverbinding eerst de SP-en erop zetten.
Link naar reactie
Klik in Explorer de C-schijf aan met rechts en kies voor [B]Eigenschappen[/B].\r\n\r\nKlik in het nieuwe venster op de tab [B]Beveiliging[/B] en klik dan op jouw inlognaam en kontroleer in het onderste venster of in de rij [B]Toegestaan[/B] van bovenaf naar beneden alle hokjes zijn aangevinkt (behalve het onderste hokje).\r\nIs dit niet het geval, klik op de knop [B]Toevoegen[/B], in het nieuwe venster klik je weer op je inlognaam en vink je het bovenste hokje aan in de rij [B]Toegestaan[/B].\r\n\r\nKlik op Toepassen en OK, Toepasssen en OK en daarna moet SP3 te installeren zijn!
Link naar reactie
[QUOTE=Abraham54;469710]Klik in Explorer de C-schijf aan met rechts en kies voor [B]Eigenschappen[/B].\r\n\r\nKlik in het nieuwe venster op de tab [B]Beveiliging[/B] en klik dan op jouw inlognaam en kontroleer in het onderste venster of in de rij [B]Toegestaan[/B] van bovenaf naar beneden alle hokjes zijn aangevinkt (behalve het onderste hokje).\r\nIs dit niet het geval, klik op de knop [B]Toevoegen[/B], in het nieuwe venster klik je weer op je inlognaam en vink je het bovenste hokje aan in de rij [B]Toegestaan[/B].\r\n\r\nKlik op Toepassen en OK, Toepasssen en OK en daarna moet SP3 te installeren zijn![/QUOTE]\r\n\r\n\r\nWaar kan ik explorer vinden in XP HE? Ik kom niet verder dan de c-schijf in de verkenner / deze computer en die geven na een rechtermuisklik allebei de tabbladen: \"algemeen, extra, hardware en delen\" aan. Beveiliging zie ik dus niet staan.
Link naar reactie
Hmm, XP-Home dus.\r\n\r\nInstalleer [B]FaJo XP File Security Extension (XP FSE)[/B], dan krijg je dezelfde mogelijkheden als XP-professional bezitters, als het om de tab Beveiliging gaat!\r\n\r\n[url]http://www.fajo.de/portal/index.php?option=com_remository&Itemid=35&func=selectfolder&filecatid=3[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...