Ga naar inhoud

Hulp op afstand werkt niet


Aanbevolen berichten

Help! ... Ik kom er niet meer uit ook al ben ik volgens mij toch redelijk handig met PC\'s.\r\n\r\nIk heb altijd veel gewerkt met Hulp op Afstand maar sinds ik Windows Vista gebruik lukt het niet meer.\r\nDegene die hulp vraagt geeft een wachtwoord. Ook dat wachtwoord geef ik dan uiteraard.\r\nDaarna probeert de PC wel verbinding te maken, maar geeft dan de melding \"kan geen verbinding maken omdat de andere persoon Hulp op Afstand heeft afgesloten\". Ook als we de rollen omdraaien, dus ik de HOA aanvraag en de andere accepteert gebeurt hetzelfde: hij probeert even verbinding te maken en zegt dan dat het niet lukt omdat de andere partij HOA heeft afgesloten.\r\nWe hebben het op verschillende manieren geprobeerd: via MSN, via het menu start, onderhoud, hulp op afstand en via de mail met een uitnodigingsbestand.\r\nAltijd is het probleem hetzelfde.\r\n\r\nWindows Firewall is uitgeschakeld, ook hebben we geprobeerd om het probleem op te lossen door beiden de firewall uit te schakelen van McAfee. Maar ook dat werkt niet, het probleem zit hem blijkbaar toch écht in Vista, want met XP heeft het altijd prima gewerkt.\r\n\r\nMaar hoe kan dit opgelost worden? Help!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...