Ga naar inhoud

Back-up DVD's


Aanbevolen berichten

Bij een nieuwe laptop is het gebruikelijk dat er zogenaamde recovery sofware op zit om een of andere back-up op DVD\'s te branden. Maar wat wordt er dan op die DVD\'s gebrand? Windows Vista? Of een systeembackup? Worden de huidige configuraties en geïnstalleerde programma\'s meegenomen? Dit vraag ik omdat hij slechts 2 en een kwart DVD\'s van 4 GB nodig had, terwijl de harde schijf al minstens 20 GB beschreven was.\r\n\r\nBVD \r\nJeremy
Link naar reactie
[QUOTE=couch_potato;469485]Dat verschilt per systeem. Je kunt ook een image backup maken, dan kun je altijd weer terug naar de huidige toestand.\r\n\r\n[url]http://www.paragon-software.com/home/db-express/index.html[/url][/QUOTE]\r\n\r\nBedankt voor je antwoord.\r\nDe bedoeling van mijn vraag is echter, als ik die recovery uitvoer, krijg ik dan de toestand van de pc toen ik de back-up maakte, of formatteer en installeer ik windows dan opnieuw.\r\n\r\nik heb een Fujitsu Siemens Amilo Pi 3540
Link naar reactie
Ga er van uit dat je met die backup terug gaat naar fabrieksinstellingen (dus zoals direct nadat je de laptop voor de eerste keer aan zette) en je gokt nooit verkeerd. Maak dus een backup van al het andere en je komt er vanzelf wel achter wat de disks precies doen mocht je ze een keer nodig hebben.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...