Ga naar inhoud

Opmerkingen aan foto's toevoegen


Aanbevolen berichten

[FONT=\"Arial\"]Hi,\r\n\r\nIk neem aan dat je bedoelt:\r\nik klik een afbeelding aan en wil daar (een) opmerking(en) aan toevoegen?\r\n\r\nDat gaat zo:\r\nZoek in je voorraad foto\'s/afbeeldingen één uit en klik erop met rechts.\r\nKies Eigenschappen\r\nKies tabblad Details\r\n\r\nNu zie je onder elkaar staan:\r\nTitel\r\nOnderwerp\r\nClassificatie\r\nLabels\r\n[I][B]Opmerkingen[/B][/I]\r\nenz.\r\n\r\nKlik op [I][B]Opmerkingen [/B][/I]en schuif de pijl naar rechts.\r\nNu zie je staan: [I][B]Opmerking Toevoegen[/B][/I]\r\n[SIZE=\"1\"][COLOR=\"RoyalBlue\"][B](Zie bijgevoegde JPG).[/B][/COLOR][/SIZE]\r\n\r\nC\'est tout.\r\n\r\nJeep;)\r\n[/FONT]
Link naar reactie
Ja, :D dat is wat ik bedoel. Al had ik eerder een andere mogelijkheid, maar die vind ik niet meer. \r\nDat \'schuif de pijl naar rechts\' is niet makkelijk te vinden. \r\nBedankt voor je antwoord. Nu kan ik aan mijn vakantiefoto\'s (we zijn in het Schwarzwald) meteen opmerkingen toevoegen. \r\n\r\nGroeten van de toverheks
Link naar reactie
  • 4 weken later...
En nu, nadat ik voor alle vakantiefoto\'s bovenstaande procedure heb gevolgd (die toch wel een beetje omslachtig is), heb ik mijn \"oude, makkelijke\" oplossing weer ontdekt. \r\nDat gaat als volgt:\r\nIk ga uit van Vista (of het bij XP ook kan weet ik niet). \r\nIk zet in de Verkenner bij Organiseren -> Indeling -> het \"Detailvenster\" aan. Dat komt dan onderaan te staan. Sleep dat iets groter als er maar één regel opstaat.\r\nDan zie je onderaan allerlei gegevens staan, o.a. Opmerkingen toevoegen. Daarop hoef je dan maar één keer te klikken en je kan al tikken!!\r\nAltijd leuk als je je eigen vraag kunt beantwoorden;).\r\n\r\nMet de groeten van de toverheks
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...