Ga naar inhoud

Probleem Met Installer


Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nIk heb een probleem met het installeren van adobe reader.\n\nElke keer als ik dit programma probeer te installeren krijg ik het berricht dat de installer niet meer werkt. \n\nWat kan ik hieraan doen?\n\nIk weet trouwens niet of het ook met andere programma\'s gebeurd. Ik gebruik win vista.\n\nGr.
Link naar reactie
[QUOTE=Abraham54;469042]Hoe probeer je Adobe Reader dan te installeren?\r\nHet is mogelijk, dat er files missen.\r\n\r\nIk adviseer je dan ook naar nevenstaande link te gaan,om de nieuwste versie te downloaden en te laten installeren: [url]http://get.adobe.com/nl/reader/[/url][/QUOTE]\r\n\r\nBedank voor je reactie, het lag onder andere aan windows installer. Heb echt van alles geprobeerd om het op te lossen maar ik vond steeds meer problemen in windows. En dat allemaal nadat vista er net weer was opgezet na upgrade van moederbord. (heb ik laten doen in computerwinkel) :(\r\n\r\nMaar goed, ik heb windows maar zelf weer opnieuw geinstalleerd, werkt nu allemaal weer goed.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...