Ga naar inhoud

JVC video camera werkt niet onder Windows_7


Aanbevolen berichten

Beste forum leden,\r\nMijn videocamera JVC GR-D820 wil niet werken onder Windows_7 via de aansluiting met een fireware kabel.\r\nWindows_7 herkend de camera wel en installeerd die dan ook in de hardware lijsten zie de screenshots die ik daar van heb gemaakt. ( de beide JVC shots).\r\nAlleen kan ik deze camera op geen enkele wijze benaderen binnen Win7 ook de functie auto afspelen werkt niet en kan ik ook niet instellen zie de screenshots van het configscherm autoafspelen onder Win_7. (auto afspelen in Win_7)\r\nOnderaan zie je ook dat er geen hardware is die gebruikt kan worden.\r\nSluit ik nu de zelfde camera aan onder Vista dan werkt het wel en krijg ik ook de popup met de vraag wat ik wil doen. zie ook deze screenshot digitaal videoapparaat.\r\nAlle andere externe hardware zoals mijn foto camera\'s en hardisken werken wel perfect onder Win_7.\r\nMvg,\r\nScarly
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;468839]Zit er bij de kamera geen speciale software ,om de films op de pc te krijgen.\r\n \r\nMischien moet je gewoon een capture prg starten ( montage prg ,,optie video binnen halen) en de kamera op afspelen zetten.[/QUOTE]\r\n\r\nBeste Animal nee er zit geen speciale software bij deze camera.\r\nHet vreemde is dat hij wel werkt onder Vista ik krijg daar zodra ik de digitale JVC camera aansluit en op afspelen zet het popup venster van Vista automatich afspelen met diverse mogelijkheden zoals video importeren e.d.\r\nDeze popup krijg ik niet binnen Win_7 met de zelfde JVC digitale video camera.\r\nSluit ik nu een digitale foto camera aan onder Win_7 dan krijg ik die popup wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...