Ga naar inhoud

Zwart scherm vista bij installeren, of na ontwaken slaapstand


Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nIk heb het volgende probleem met mijn HP pavilion dv 9890 ed Laptop. Wanneer ik mijn laptop opstart gaat alles goed, echter ik kan mijn laptop pas na 2 minuten gebruiken ( muis reageert niet eerder ) verder werkt alles prima. Bij het opstarten van sommige programma\'s reageert de laptop ook pas laat. \r\n\r\nOp de momenten dat mijn administrator rechten gevraagd worden, wordt eerst mijn scherm zwart, en vervolgens kan ik gewoon op OK of annuleren klikken. Hierna wordt het scherm weer zwart, en vervolgens werkt het gewoon weer. \r\n\r\nWanneer ik mijn laptop op slaapstand heb gehad dan reageert hij voor 3/4 minuten niet, en werkt vervolgens wel weer alles naar behoren. \r\n\r\nIk heb al enkele forums e.d. rondgekeken, maar kon dit probleem nergens vinden. Ik hoop dat iemand hier een oplossing voor weet.\r\n\r\nbij voorbaat dank,\r\n\r\nBob
Link naar reactie
Heb je pas geleden de laptop opnieuw geinstalleerd? Ik bedoel is er een aanleiding voor dit probleem?\r\n\r\nZo niet, Dan is het eerst belangrijk dat je de juiste motherboard drivers hebt. Deze kan je vinden op de website van HP. [URL=\"http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2093&lc=nl&dlc=nl&cc=nl&lang=nl&product=3717528#\"]http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=2093&lc=nl&dlc=nl&cc=nl&lang=nl&product=3717528#[/URL]\r\n\r\nHet is ook aan te raden om SDFIX te downloaden en deze in de veilige modus uit te voeren. (dus Laptop opstarten in veilige modus en dan SDFIX te installeren en uit te voeren.)\r\n\r\n\r\nAls dit geen verschil maakt dat kan je nog de BIOS instellingen terugzetten naar fabriekswaarden.\r\nDaarna, indien nog geen oplossing dan het CMOS (backup batterij) ook wel RTC Battery genoemd, opzoeken en deze verwijderen voor 5 minuten en weer terugplaatsen.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Beste Bob,\r\n\r\nIk heb exact hetzelfde probleem, dus ook met gebruikersaccountbeheer (administrator) als ik programma\'s wil installeren. Het scherm wordt ook bij mij eerst zwart, daarna kan ook ik op doorgaan of annuleren klikken en daarna wordt ook bij weer het scherm zwart en daarna werkt alles weer prima (zwarte scherm en wachten is dus erg irritant).\r\n\r\nBij slaapstand heb ik ook exact hetzelfde probleem, deze werkt ook bij mij in het ergste geval pas na 5 minuten weer en daarna werkt alles prima.\r\n\r\nNu vind ik het grappig te lezen dat jij software voor je Wacom-tablet hebt geïnstalleerd, want volgens mij geeft deze software de problemen. Ik heb namelijk ook vrij recent geleden software voor mijn Wacom-tablet model CTE-640 (via de Wacom-site) geïnstalleerd. Ik ben opzoek naar oplossingen voor deze problemen, graag wil ik wel blijven werken met mijn Wacom-tablet.\r\n\r\nIk hoop op een reactie van iemand die raad weet met dit probleem.\r\n\r\nGroetjes Hugo
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Even een update. Heb een tijdje lang gewoon met de problemen geleefd.. maar begon me er toch weer aan te ergeren. Heb nu gewoon mijn wacom driver eraf gegooid en nu werkt alles weer naar behoren.\r\n\r\nik hoop echter dat hier nog een andere oplossing voor is, aangezien ik nu mijn tablet alleen nog op de pc kan gebruiken.\r\n\r\nbedankt voor het meedenken,\r\n\r\nGroetjes Bob
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...