Ga naar inhoud

probleem na verandering in msconfig


Aanbevolen berichten

Omdat mijn computer langzaam opstartte, heb ik via uitvoeren-msconfig een aantal programma\'s weggevinkt. Na herstart is mijn taakbalk wit ipv blauw en heb ik geen geluid meer. Windows Media Player geeft aan dat er een probleem is met de geluidsinstallatie terwijl deze wel gewoon aangesloten is. Inmiddels heb ik via msconfig de instellingen veranderd zoals ze stonden. Dus in \'normaal\' opstarten. Dit heeft niet geholpen want ik heb nog steeds geen geluid. \r\nKan iemand mij een tip geven?\r\n\r\nAlvast bedankt.\r\nGr. Volley
Link naar reactie
Ik vermoed dat jouw computer op andere wijze ontregeld is geworden.\r\n\r\nDownload, installeer en blijf [B]MBAM[/B] gebruiken.\r\nAl meteen na de installatie wil [B]MBAM[/B] zijn database opwaarderen – toestaan dus.\r\nOok bij herhaald gebruik: eerst de tab [B]Update[/B] aandoen!\r\n\r\n[url=http://www.idealsoftware.nl/MBAM/][B]Download MBAM[/B][/url]\r\n\r\nStart [B]MBAM[/B] en kies voor [B]Snelle Scan[/B]\r\n \r\n\r\n[COLOR=\"Red\"][B]N.B.: Vistagebruikers starten MBAM via rechtsklikken en kiezen voor [COLOR=\"Blue\"]Als Admistrator uitvoeren[/COLOR]![/B][/COLOR]\r\n\r\nHet scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig. \r\nWanneer de scan voltooid is, klik dan op de knop [B]OK[/B] , daarna op de knop [B]Bekijk Resultaten[/B] om de resultaten te zien. \r\nZorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klikken op: [B]Verwijder geselecteerde[/B] . \r\nNa het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
Link naar reactie
Ik vermoed dat jouw computer op andere wijze ontregeld is geworden.\r\n\r\nDownload, installeer en blijf [B]MBAM[/B] gebruiken.\r\nAl meteen na de installatie wil [B]MBAM[/B] zijn database opwaarderen – toestaan dus.\r\nOok bij herhaald gebruik: eerst de tab [B]Update[/B] aandoen!\r\n\r\n[url=http://www.idealsoftware.nl/MBAM/][B]Download MBAM[/B][/url]\r\n\r\nStart [B]MBAM[/B] en kies voor [B]Snelle Scan[/B]\r\n \r\n\r\n[COLOR=\"Red\"][B]N.B.: Vistagebruikers starten MBAM via rechtsklikken en kiezen voor [COLOR=\"Blue\"]Als Admistrator uitvoeren[/COLOR]![/B][/COLOR]\r\n\r\nHet scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig. \r\nWanneer de scan voltooid is, klik dan op de knop [B]OK[/B] , daarna op de knop [B]Bekijk Resultaten[/B] om de resultaten te zien. \r\nZorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klikken op: [B]Verwijder geselecteerde[/B] . \r\nNa het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
Link naar reactie
Hier is tie dan!\n\nMalwarebytes\' Anti-Malware 1.37\nDatabase versie: 2238\nWindows 5.1.2600 Service Pack 3\n\n2009-06-06 20:03:56\nmbam-log-2009-06-06 (20-03-41).txt\n\nScan type: Snelle Scan\nObjecten gescand: 109774\nVerstreken tijd: 12 minute(s), 19 second(s)\n\nGeheugenprocessen geïnfecteerd: 0\nGeheugenmodulen geïnfecteerd: 0\nRegistersleutels geïnfecteerd: 2\nRegisterwaarden geïnfecteerd: 1\nRegisterdata bestanden geïnfecteerd: 0\nMappen geïnfecteerd: 2\nBestanden geïnfecteerd: 0\n\nGeheugenprocessen geïnfecteerd:\n(Geen kwaadaardige items gevonden)\n\nGeheugenmodulen geïnfecteerd:\n(Geen kwaadaardige items gevonden)\n\nRegistersleutels geïnfecteerd:\nHKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\RegTool (Rogue.RegTool) -> No action taken.\nHKEY_CURRENT_USER\\SOFTWARE\\RegTool (Rogue.RegTool) -> No action taken.\n\nRegisterwaarden geïnfecteerd:\nHKEY_CURRENT_USER\\SOFTWARE\\Microsoft\\Windows\\CurrentVersion\\Run\\RegTool (Rogue.RegTool) -> No action taken.\n\nRegisterdata bestanden geïnfecteerd:\n(Geen kwaadaardige items gevonden)\n\nMappen geïnfecteerd:\nc:\\documents and settings\\Gebruiker\\Application Data\\RegTool (Rogue.RegTool) -> No action taken.\nc:\\documents and settings\\gebruiker\\application data\\RegTool\\Logs (Rogue.RegTool) -> No action taken.\n\nBestanden geïnfecteerd:\n(Geen kwaadaardige items gevonden)
Link naar reactie
Kan het bestand niet afspelen omdat er een probleem met het geluidsapparaat is opgetreden. Misschien is er geen geluidsapparaat op de computer geïnstalleerd, wordt het geluidsapparaat gebruikt door een ander programma of functioneert het niet naar behoren.\n\nHet probleem is er nog, dit is de melding die Windows Media Player aangeeft
Link naar reactie
Jawel, volgens mij wel. Alle besmettingen waren aangevinkt. Maar ik ga het nog eens proberen. \nDe melding van Media Player had ik gegoogled, ik zou een driver moeten installeren. Dit geprobeerd maar de melding kwam dat het niet geinstalleerd kon worden omdat ik in veilige modus zou werken of dat Windows Installer niet goed geinstalleerd is. \nGeen idee wat dit inhoudt, jij wel?\nMaar ik zal MBAM nogmaald draaien voor de zekerheid!
Link naar reactie
Mediaplayer kan je in ieder geval gewoon opnieuw installeren.\r\n\r\nOm dan de player geschikt te maken voor weergave van alles en nog wat, \r\ndan download en installeer je [url=http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Mega_Codec_Pack.htm}[B][I]K-Lite Mega Codec Pack 4.8.5[/I][/B][/url]\r\n\r\nBij de setup kies je eerst voor \"Lots of stuff\" ; in de lijst activeer je dan in ieder geval ook Xvid en DivX.\r\n\r\nVerder krijg je met dit pak ook de alternieve Realpayer, dus zonder spyware!
Link naar reactie
Ik heb je raad opgevolgd, maar geluid is niet terug. Ook als ik een map aanklik ziet alles er anders uit, witte achtergrond en grijze balken. \nAls ik op bureaublad klik en op eigenschap-beeldscherm heb ik nauwelijks mogelijkheden. Het lijkt wel of er veel van Windows XP van computer af is. \nNog even en computer gaat hier het raam uit.......
Link naar reactie
Je hebt een complete installatieCD van XP?\r\n\r\nI.v.m. systeembestanden, die beschadigd zijn, doe je nu het volgende: ga naar [B]Start / Uitvoeren[/B] typ daar als opdracht [B]sfc /scannow[/B].\r\n\r\nHierdoor worden de systeembestanden gecontroleerd en zo nodig gerepareerd; daarbij is dan de hulp nodig van de installatieCD!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...