Ga naar inhoud

Internet met Windows_7


Aanbevolen berichten

Beste forum leden hopelijk weet iemand van jullie de oplossing voor mijn pc die dualboot heeft met Windows_7 en Vista.\r\nZodra ik de pc in Windows_7 voor de eerste keer opstart heb ik wel toegang tot mijn intern netwerk maar niet tot het intenet.\r\nNa een reboot van Windows_7 werkt zowel het interne netwerk als mede het internet.\r\nDe volgende netwerk kaart zit in de computer Atheros AR8121/AR8113/AR8114 PCI-E Ethernet Controller(NDIS6.20)\r\nVan deze kaart heb ik al de drivers vernieuwd als mede alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd, alleen het probleem blijft ook als ik de kaart omzet van auto naar 100 mbps full duplex.\r\nOok in de bios staat alles goed wat blijkt als ik Vista opstart dan werkt het wel in een keer.\r\nHet netwerk naar deze pc en 2 andere computers wordt verzorgd door een linksys wrt54gs router en is bedraad met cat5 utp kabel tussen de router en de computers.\r\nHet wisselen van de utp poorten tussen de computers heeft ook geen resultaat.\r\nOok het wisselen van de utp kabel tussen de pc en router is niet de oplossing.\r\nMvg,\r\nScarly ;)
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem.\r\n\r\nWin7 onthoudt kennelijk de instellingen niet van de Lan verbinding.\r\nDirect opstarten geen probleem. Indirect via mijn slaapstand is er geen verbinding meer.\r\nVia het netwerkcentrum kan het wel gerepareerd worden.\r\nHet probleem trad op na de update van Vista.\r\nMijn dealer suggereerde dat de driver ge-update moest worden, maar dat had je al gedaan.\r\n\r\nEen MS medewerker heeft een (privé?) help-site. Kent iemand die?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...