Ga naar inhoud

Laptop instaleren in het frans


Aanbevolen berichten

Hi,\r\n\r\nCouch Potato wijst terecht op het verschil in toetsenbord-layout, want je wilt een [COLOR=\"Red\"][B]laptop [/B][/COLOR]aanschaffen.\r\nEn daarop zit het toetsenbord letterlijk vast.\r\nJe kunt uiteraard een los USB-azerty-bord aanschaffen, maar dan is het idee van de \'laptop\' een beetje weg.\r\nWat betreft MS Office: je zult, denk ik, toch de Franse versie moeten aanschaffen. (zie jpg)\r\n\r\nMisschien beter eerst even navragen bij het familielid in kwestie wat precies de bedoeling is.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
Even Parijs op en neer, misschien een idee.\r\nIn Parijs hebben ze vast wel wat Electronica zaken. Of een andere stad in Noord Frankrijk.\r\nMoet in een dag te doen zijn. Misschien niet de beste oplossing, maar ik wilde het even melden :D.\r\n\r\nFranse Mediamarkt in Belgie: [url]http://www.mediamarkt.be/home/pers_fr[/url]\r\nMedia Markt Belgium N.V.\r\nAsse-Zellik\r\nBTW BE 0477.140.426\r\nRPR Brussel
Link naar reactie
[QUOTE=Justice;467721]Ik had namelijk gehoord dat je bij de eerste instalatie gelijk voor de franse taal kan kiezen in plaats van de nederlandse.[/QUOTE]\r\nDat hangt van de laptop af die je koopt.\r\n\r\nAls je een laptop in Nederland koopt heb je vaak alleen de keuze tussen Nederlands en Engels. Daar moet je je dus even goed over informeren.\r\n\r\nEen laptop in Belgie kopen lijkt me dan toch de beste keuze. Dan heb je gelijk dat azerty-toetsenbord (dat gebruiken ze in Vlaanderen ook, dus je hoeft niet noodzakelijk naar Wallonie) en het zou me verbazen als je /niet/ de keuze hebt om voor Frans te kiezen als je een azerty-laptop in Belgie koopt...\r\n\r\nEen Belgische webshop kan natuurlijk ook, hoef je niet gelijk in de auto te stappen ;)\r\n\r\nEen Franstalige Office dan gelijk even meebestellen, of kiezen voor OpenOffice dat zeer zeker ook in het Frans te downloaden is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...