Ga naar inhoud

Beheerdersaccount verwijderen


Aanbevolen berichten

Het probleem:\r\n\r\nXP Prof; ik werk bijna altijd als gebruiker, maar moet soms als beheerder iets doen (installeren enz.) De beheerders-account die ik daarvoor al jaren gebruik (niet de admin-account) loopt nu ineens bijna iedere keer vast. Ik heb, toen het een keer wel goed ging, snel wat bestanden overgezet en een nieuwe account met beheerdersrechten gemaakt. Mijn idee: ik verwijder die andere account (Windows Verkenner leek mij de boosdoener) en ga verder \"alles\" doen met die nieuwe account.\r\n\r\nGelukkig heb ik die account nog niet verwijderd, mijn pc loopt goed, kan als gebruiker ook \"Uitvoeren als\" gebruiken en dan die \"bad\" account gebruiken, maar in de nieuwe beheerdersaccount kan ik \"Help en ondersteuning\" niet starten en niet alle programma\'s werken!\r\n\r\nIk wil die \"bad\" account niet zomaar verwijderen, uit angst niet bij \"Help en ondersteuning\" e.d. te kunnen of kan dat \"automatisch\" als die andere (=bad) account is verwijderd? Is het normaal dat ik programma\'s voor die nieuwe account opnieuw moet installeren?\r\n\r\nAVG, Anti-Malwarebytes e.d. vinden geen trojanhorses e.d. dat is niet het probleem.\r\n\r\nWie heeft de oplossing?
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...