Ga naar inhoud

XFX GTX260 Black in SLI


Aanbevolen berichten

Beste Lezers,\r\n\r\nIk wil binnenkort in SLI gaan werken. Maar omdat ik hier niet veel van weet, heb ik enkele vragen. Momenteel heb ik een 700W voeding in mijn Core2Quad 2,66 systeem met 3GB ram geheugen. Ook mijn moederbord ondersteund SLI.\r\n\r\n1. Kan ik met een 700W voeding in sli gaan werken ?\r\n2. Momenteel zit op de eerste kaart 2 pci-e stekkers. Als ik nu een 2de kaart zou invoegen in mijn systeem, moet ik die dan ook met 2 pci-e stekkers verbinden? \r\n\r\n3. Waar moet ik opletten als ik SLI wil gaan gebruiken ?\r\n\r\nMvg, William
Link naar reactie
[QUOTE=William34;467568]Beste Lezers,\r\n\r\nIk wil binnenkort in SLI gaan werken. Maar omdat ik hier niet veel van weet, heb ik enkele vragen. Momenteel heb ik een 700W voeding in mijn Core2Quad 2,66 systeem met 3GB ram geheugen. Ook mijn moederbord ondersteund SLI.\r\n\r\n1. Kan ik met een 700W voeding in sli gaan werken ?\r\n2. Momenteel zit op de eerste kaart 2 pci-e stekkers. Als ik nu een 2de kaart zou invoegen in mijn systeem, moet ik die dan ook met 2 pci-e stekkers verbinden? \r\n\r\n3. Waar moet ik opletten als ik SLI wil gaan gebruiken ?\r\n\r\nMvg, William[/QUOTE]\r\n\r\nUiteraard kan je in SLI gaan werken als het moederbord het ondersteund.\r\n\r\n1) Afhankelijk van de soort kaart is een ([B]goede[/B]) 700 Watt voeding geschikt om 2 (niet al te zware) videokaarten aan te sturen.\r\n\r\n2) ja\r\n\r\n3) als je aan bovenstaande 2 punten voldoet, dan hoef je alleen nog maar rekening te houden met de ruimte in de kast en of de koeling in de kast goed genoeg is.
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;467793]Ik vraag me alleen af wat je hiermee denkt op te schieten. Een enkele GTX260 is misschien niet de snelste kaart op de markt, maar hij trekt de meeste games wel. Twéé van die dingen is echter wel erg grof geschut. Ik weet niet of de rest van je systeem dat bij kan benen.[/QUOTE]\r\n\r\nGrof geschut? Tegenwoordig al niet meer hoor..... Ken je ARMA 2?\r\nKrijg ik niet speelbaar met mijn GTX295 (=2x GTX275), Core i7 920 @ 3900MHz, 6GB 1800MHz Corsair en 2 Raptors in RAID-0 als ik het spel op \'very high\' zet.....\r\nZelfs op \'high\' heeft ie in bepaalde scenes moeite......:(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...