Ga naar inhoud

32-bits en 64-bits Vista Home Premium


Aanbevolen berichten

Hey,\n\nIk heb een Media PC. En daar heb ik Mac OS X Leopard 10.5.2 op gezet. Na een tijdje had ik wel weer zin om te gamen. Dus ik wou er weer Vista opzetten. Ik had nog een Recovery CD van de 32-bits en 64-bits besturingssysteem. Ik had eerst de 64-bits geinstalleerd omdat ik er goede dingen over hoorde. Maar ik zag ook dat de 32-bits unasinged drivers ook installeerd en dat zou misschien het geen internet probleem fixen... Ik besloot dus om de 32-bits versie erop te zetten. Ik wil graag weten wat nou het beste is.. De 64-bits of de 32-bits (de 64-bits is dus zonder internet. Dan moet ik een driver downloaden zonder internet en dat wil dus niet..) \n\nPC Specs:\n\n9600 GT 512 MB Videokaart\n1TB Hard Disk\nVista home Premium (32-bits)\n4,00 GB Geheugen\n2,74 GHz\n\nEDIT: Het heeft niet gewerkt. Ik heb de 32-bits geinstalleerd. Ik heb nog steeds geen internet! Ik zou heel graag weer internet willen op die PC. Alsvast bedankt
Link naar reactie
[QUOTE=Abraham54;466749][CODE]Ik heb een Media PC. En daar heb ik Mac OS X Leopard 10.5.2 op gezet[/CODE]\r\n\r\nIs dit een originele Apple MAC-PC?[/QUOTE]\r\n\r\nNee.\r\n\r\nAbraham54, Je hebt wel gelijk daar in. Ik geef toe dat het niet 1 van de slimste keuzes was. Maar weet je misschien hoe ik het internet gebeure kan fixen?
Link naar reactie
Dutch-Online, Hoe kom ik aan die Netwerk Drivers? Moet ik die op di PC instaleren? Dat lijkt me niet omdat er geen internet op zit. En op mijn andere PC staat nog wel Mac OS X Leopard en die kan niet branden. \r\n\r\nLang Pier, In de Mac OS X versie die ik heb gedownload is geen Boot-Camp. Als het er wel was had ik dit waarschijnlijk niet gepost. Met mijn probleem.
Link naar reactie
[QUOTE=Abraham54;466971]Je moet dus gewoon dat Leopard besturingssysteem weer installeren en dan, zoals LP zegt, Bootcamp gebruiken, om Vista te draaien!\r\n\r\n[url]http://www.apple.com/macosx/features/bootcamp.html[/url]\r\n\r\nVerder kan ik je ook niet helpen, want ben nog een windowsmens[/QUOTE]\r\n\r\nMaar jongens, Als ik bootcamp had had ik deze discussie nooit geplaatst. Ik heb iDeneb, een iHackintosh product. Het is niet een echte Mac OS X Leopard. Hier zit ook geen Bootcamp bij! :(
Link naar reactie
Je begint zelf met dat vage gedoe, en om welk merk en type PC of moederbord het gaat weten we nog steeds niet, hoe wil je dan geholpen worden als niemand weet welke hardware er is gebruikt.:confused:\r\n\r\nJe roept alleen dat je geen drivers hebt voor een netwerk kaart, moeten we dat via instraling vernemen of verwacht je dat hier helderzienden zitten.:|
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...