Ga naar inhoud

IExplorer


Aanbevolen berichten

Bij XP kun je met Start, Programmatoegang en -instellingen, Windowsonderdelen toevoegen en verwijderen, een vinkje weghalen bij Internet Explorer. Hiermee wordt de toegang tot Internet Explorer via Startmenu en Bureaublad verwijderd. Als bij jou daar géén vinkje staat, zou je dat alsnog kunnen plaatsen. Vista weet ik niet.
Link naar reactie
Abraham54, het gaat om internet en niet de verkenner.\r\nJoman, dat is het ook niet, het onderdeel internet explorer is reeds geinstaleerd, zoals je op het plaatje ziet, maar als ik van uit de map programma\'s een willekeurig programma.exe naar mijn buroblad kopieer, dan staat dat er ook, maar bij internet explorer is het alleen maar mogelijk een snelkoppeling te plaatsen, op het buroblad.
Link naar reactie
Ik snap wel wat hij bedoelt.\r\nMet IE6 had je de mogelijkheid om een pictogram op het buroblad te plaatsen, waar als je dan de eigenschappen van opvroeg, de instellingen van IE te zien kreeg en niet de eigenschappen van de snelkoppeling.\r\nVanaf IE7 is dat niet meer mogelijk.\r\n\r\nWat je wel kan doen, is een snelkoppeling op het bureablad maken van het onderdeel \'internetopties\' uit het configuratiescherm.\r\nHiermee krijg je dan de mogelijkheden die jij wil hebben. Echter zal je deze naast een snelkoppeling van de IE moeten plaatsen, je kan er namelijk niet Internet Explorer zelf mee opstarten.
Link naar reactie
[QUOTE=hanand;466340]Abraham54, het gaat om internet en niet de verkenner.\r\nJoman, dat is het ook niet, het onderdeel internet explorer is reeds geinstaleerd, zoals je op het plaatje ziet, maar als ik van uit de map programma\'s een willekeurig programma.exe naar mijn buroblad kopieer, dan staat dat er ook, maar bij internet explorer is het alleen maar mogelijk een snelkoppeling te plaatsen, op het buroblad.[/QUOTE]\r\n\r\nJe kunt toch gewoon rechtsklikken op \'iexplore.exe\', kiezen voor \'kopiëren\', naar je bureaublad gaan en daar rechtsklikken en kiezen voor \'plakken\'? Dan kopiëer je het programma \'iexplore.exe\' naar je bureaublad, net zoals met elk ander programma.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...