Ga naar inhoud

Waar zie je het volledige versie nummer in Windows?


Aanbevolen berichten

Zal wel voor alle versies op dezelfde plek staan, maar het gaat even om Windows 7\n \nEr bestaan meerdere versies, dus wil ik het precies weten. \nDus NIET het serienummer.\nStaat toch ergens in de Windows map?\nBij de eigenschappen van Deze Computer staat het niet allemaal, dat bedoel ik dus niet.
Link naar reactie
[quote=erikdenhouter;466003]In \"[I]Uitvoeren[/I]\" typen:\n[B]winver[/B]\n \n(\"[I]Uitvoeren[/I]\" zal wel anders heten bij Windows 7. Maar in ieder geval dat opdracht-tekstveldje in je Start-menu)[/quote]\nBedankt.\nMaar achter het Build nummer kom ik nog een nummer tegen. totaal dus veel langer.\nDacht dat ik dat ook kon terugvinden na installatie ergens in een map. :confused:
Link naar reactie
Bij XP zie ik hem wel uitgebreider staan.\nZal eens een andere versie proberen, misschien was dit er net een met alleen het 4 cijferige build nr., kijken wat er dan in beeld komt.\nIk laat het zo even weten.\n\n\nKlopt inderdaad.\nDie eerdere versie heeft maar 4 cijfers de andere veel meer.\n\nDus deze is weer beantwoord, bedankt.
Link naar reactie
\"systeminfo\" via start, uitvoeren/zoeken en cmd gebruiken, daar staat het product-id die ook in systeem staat, vraag mij alleen af waarom je dat wil weten, de key zelf kun in het register vinden of met MagicalJellyBean key finder of in de Unattend.txt file op de DVD ware het niet dat je die niet uit kunt lezen als je geen udf ondersteuning hebt.
Link naar reactie
[quote=Lange Pier;466021]\"systeminfo\" via start, uitvoeren/zoeken en cmd gebruiken, daar staat het product-id die ook in systeem staat, vraag mij alleen af waarom je dat wil weten, de key zelf kun in het register vinden of met MagicalJellyBean key finder of in de Unattend.txt file op de DVD ware het niet dat je die niet uit kunt lezen als je geen udf ondersteuning hebt.[/quote]\n\nDat wil ik alleen weten om bij het downloaden precies te weten om welke versie het gaat.\nZodat je niet lang bezig bent en het dan blijkt dat je dezelfde versie hebt, die je al had (of ouder).\nBij Windows 7 komen er steeds nieuwere versies, het scheelt steeds maar weinig, maar toch.
Link naar reactie
[QUOTE=burgkop;466060]Dat wil ik alleen weten om bij het downloaden precies te weten om welke versie het gaat.\r\nZodat je niet lang bezig bent en het dan blijkt dat je dezelfde versie hebt, die je al had (of ouder).\r\nBij Windows 7 komen er steeds nieuwere versies, het scheelt steeds maar weinig, maar toch.[/QUOTE]\r\n\r\nJe weet toch wel welke versie je (hebt ge)download :confused:
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
[quote=PcRider;484115](I)In de map \"\\Windows\\System32\" vindt je \"msinfo32.exe\", dat geeft het volledige versienummer[/quote]\n\nHoewel laat... toch wel een aardige tip dacht ik..., maar ik heb dat bestand niet hoor... dus kan er niks mee...... zou ik het wel hebben is het ook nog de vraag hoe je dat *exe bestand dan leesbaar maakt..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...