Ga naar inhoud

Vensterthema ongewenst veranderd


Aanbevolen berichten

Tijdens het openen van een site waar ik een liedje in Quicktime afspeelde, werd ongevraagd het thema van Windows veranderd. Het lukt me niet om weer het oude thema terug te krijgen. \r\n\r\nHet zou erg gewaardeerd worden als iemand me kan vertellen hoe ik dit probleem kan verhelpen!\r\n\r\nBij voorbaat dank.
Link naar reactie
Mogelijk is er malware erbij geïnstalleerd, doe daarom het volgende: download, installeer en blijf [B]MBAM[/B] gebruiken.\r\nAl meteen na de installatie wil [B]MBAM[/B] zijn database opwaarderen – toestaan dus.\r\nOok bij herhaald gebruik: eerst de tab [B]Update[/B] aandoen!\r\n\r\n[url=http://www.idealsoftware.nl/MBAM/][B]Download MBAM[/B][/url]\r\n\r\nStart [B]MBAM[/B] en kies voor [B]Snelle Scan[/B]\r\n \r\n\r\nN.B.: Vistagebruikers starten MBAM via rechtsklikken en kiezen voor met Admistratorrechten opstarten!\r\n\r\nHet scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig. \r\nWanneer de scan voltooid is, klik dan op de knop [B]OK[/B] , daarna op de knop [B]Bekijk Resultaten[/B] om de resultaten te zien. \r\nZorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klikken op: [B]Verwijder geselecteerde[/B] . \r\nNa het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...