Ga naar inhoud

Vastloper


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb eeb enorm probleem.\r\nMijn systeem is het volgende.\r\n2000gb intern, harde schijf 500 gb.\r\nIk heb de schijf in drieen laten delen.\r\n1. opstartschijf.\r\n2. 200 gb schijf met XP \r\n3. 200 gb schijf met Vista\r\nAls ik nu ga flightsimmen op welk netwerk dan ook, dan loopt hij binnen no-time vast.\r\nZou het kunnen komen dat als ik op XP bezig ben, er maar de helft van het geheugen vrijkomt??????\r\nIs het wel aan te raden om op 1 schijf 2 besturingssystemen te hebben?????\r\nGroeten baseballer.
Link naar reactie
Waarom heb je een opstartschijf van een 100 GB ingericht/laten inrichten? \r\nDat was niet nodig geweest en is zonde van de gebruikte ruimte daarvoor!\r\n\r\nOf je nu met XP opstart, of met Vista - in beide gevallen wordt het totale werkgeheugen gebruikt!\r\nDat vastlopen kan eerder met een warmteprobleem te maken hebben.\r\nComputers zijn nu eenmaal stofzuigers; dus maak de kast eens open en kontroleer of de ventilatoren erg bevuild zijn!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...