Ga naar inhoud

automatische updates


Aanbevolen berichten

Ik heb mijn computer ingesteld dat hij automatische updates niet meteen installeert, maar ik moet toestemming geven voor installatie.\r\n\r\nNu geeft hij aan dat de update internet explorer 8 voor windows xp er is.\r\nDit staat bij de informatie van de automatische updates voor internet explorer 8 voor windows xp:\r\n__________________________________________\r\nGrootte: 16,2 MB\r\n\r\nInternet Explorer 8 is de nieuwste versie van de bekende en vertrouwde webbrowser. Met Internet Explorer 8 kunt u alles nog sneller, eenvoudiger en veiliger van het web halen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.\r\n\r\nMeer informatie over deze update kunt u vinden op [url]http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=71727[/url]\r\n_______________________________________\r\n\r\nKan ik deze downloaden en installeren?
Link naar reactie
Ik persoonlijk ben altijd wat voorzichtig met dergelijke updates. Ik heb al van enkele mensen gehoord dat er na de installatie van IE8 problemen ontstonden, terwijl een terugkeer naar IE7 of IE6 ook niet geheel vlekkeloos verliep. IE8 is niet per sé noodzakelijk, je kunt er dus voor kiezen om nog te wachten met updaten. Wanneer je geruime tijd niets meer hoort over nare bijkomstigheden na de installatie van IE8 kun je zelf overwegen of je de stap ook wilt maken. Regelmatig even Google\'n op de term \'probleem IE8\' wijst vanzelf uit wanneer dit moment gekomen is.....
Link naar reactie
Op aanraden heb ik IE8 ook geïnstalleerd, maar Firefox is mijn standaard browser. \nIk had al begrepen van Foo Fighter en ctrlaltdelete dat er veel problemen op het net waren omtrent IE8 en ctrlaltdelete ontdekte dat IE8 bij hem problemen gaf doordat er webpagina\'s in het register zijn geblokkeerd.\nIk heb derhalve eerst SpywareBlaster gedeïnstalleerd en toen pas weer IE8 geïnstalleerd. Aanpassingen in de hosts geven bij mij geen conflict met IE8 (SpywareBlaster laat ik dus voorlopig maar even voor wat het is, helaas).\n\nDus... het advies van Hans60 is zo slecht nog niet..............\nMicrosoft zal nog wel het één en ander moeten verbeteren...
Link naar reactie
Ach, het was niet zo zeer een advies als wel een zienswijze, mijn zienswijze wel te verstaan. Na verspreiding van zo\'n grote update komen er altijd wel probleempjes naar voren. Ik ben dan zo sociaal om het ontdekken van die dingen aan een ander over te laten..... :-). Na verloop van tijd zijn de laatste grote bugs wel ontdekt en verholpen en dat is het moment dat ik de overstap maak.\r\nKritische updates daarentegen gaan wel direct op het systeem en ook dat heeft al eens voor problemen gezorgd. Vandaar dat ik iets voorzichtiger ben, en ik moet zeggen dat ik daar nooit slechter van geworden ben..... Dat wilde ik alleen maar ter overweging geven.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...