Ga naar inhoud

Laptop: Compaq Armada V300 drivers


Aanbevolen berichten

Goedendag allemaal, ik heb al een poosje een Compaq Armada v300 staan nu had ik wat onderdelen van oude laptop diskette, cd-rom en extra geheugen nog liggen en ik dacht van laat ik de laptop maar eens klaar maken. Het is niet erg snelle laptop maar het was wel het proberen waard en zeker omdat ik nog wat oude spellen had liggen wat juist leuk is op de 800x700 resolutie en niet op een 19inch scherm. Nu heb ik alleen het probleem dat ik Windows ME erop hebt gezet het is compitabel met Windows 98 en NT staat erop maar ik had Windows ME liggen thuis en heb er zelf nog veel ervaring mee van vroeger. Maar nu als ik kijk op de website van HP ( [url]http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/DriverDownload.jsp?prodNameId=96730&lang=en&cc=us&taskId=135&prodClassId=-1&prodTypeId=321957&prodSeriesId=96237[/url] ) zie je dat er alleen maar drivers zijn voor windows 98 en NT nu is mijn vraag of ik de drivers kan gebruiken van Windows 98 zonder enige problemen te krijgen? Of zal ik beter drivers van NT of XP kunnen nemen?\r\n\r\nAlvast bedankt! Groeten Kevin
Link naar reactie
Persoonlijk zou ik dan gaan voor die van 98. daar is Windows me volgens mij op gebaseerd.\nProbeer eens uit of je deze drivers ervoor kunt gebruiken, lukt dit niet, probeer dan die van windows NT.\nProberen = door windows laten zoeken, niet via de wizard ofzo die bij de drivers zit de driver installeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...