Ga naar inhoud

Windows 7 -Startmenu error


Aanbevolen berichten

Over het algemeen ben ik super tevreden over Windows 7 RC1, en ben ook niet van plan om in de tussentijd nog XP terug te zetten.\r\nToch heb ik een klein probleempje gevonden, waar ik me best wel aan erger:\r\nAls ik op de rechtermuisknop klik op een map of bestand in de \"All Programs-functie\" in het startmenu, hangt Windows vast en gaat ie zoeken naar oplossingen (Checking for solutions), en kan ik vervolgens niet bij het rechtermuisknop menu komen...\r\n\r\nWeet iemand een oplossing, of heb je meer info nodig, meld je dan!\r\n\r\nIk heb er ook een video over gemaakt: [url]http://www.screencast.com/t/LP9PStobVR[/url]
Link naar reactie
Heel apart want ik heb dat nog nooit gehad met win7 rc1.\r\nWat je kan doen is het volgende: Verplaats 1 voor 1 diverse bestanden in dat start menu ergens anders naartoe zodat ze uit het start menu zijn. Probeer het dan nog eens want misschien doet hij een beetje vreemd met 1 bepaald bestand. Het start menu kan je in je verkenner terug vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...