Ga naar inhoud

Pc doet vaag


Aanbevolen berichten

ik zit met een probleem.\r\nik zat gister mijn game Counter-Strike Source te spelen ik ben daar admin en veranderde de map en toen sloeg mijn pc vast en sinds dien start hij megaa traag op ik heb opnieuw windows geinstaleerd en ik heb 2 schijven dus ik installeer mijn xp op mijn c schijf en wil als tie klaar is met instaleren ga ik naar Deze computer om myn D: schijf te formateren maar dan slaat hij helemaal vast. en als ik mijn internet opstart prcies het zelfde.\r\nBtw. ik heb me windows al meedere keren opnieuw geinstaleerd maar niks noppes Nada \r\n\r\nGreets Acie
Link naar reactie
Het kan goed mogelijk zijn dat er iets stuk is in je computer bijvoorbeeld een geheugen bankje. Wat je moet doen is even al je hardware testen met diverse test programma`s. Kijk even of de elco`s op je moederbord nog heel zijn. Test ook even je harde schijf want misschien heeft die wel beschadigde sectoren. Kijk ook even waar je computer het drukst mee bezig is als je ALT, CTRL en delete tegelijk in drukt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...