Ga naar inhoud

linux media distributie


Aanbevolen berichten

Ik ben nu al een paar dagen op zoek naar een speciale linux distributie. Ik wil namelijk een oude pentium 2 pc aansluiten op een oude pc waar ik dan een linux distributie op zou willen zetten waarmee je alleen films/video\'s/dvd\'s/youtube video\'s/afbeeldingen enz. mee kan belijken. een soort mediacenter in windows dus. Het liefst zou ik dus ook zien dat er voor de rest niet veel op zit zodat het snel boot en snel werkt. Het liefst zou ik ook zien dat het kan werken, maar dat hoeft niet, aagezien het dan wel behoorlijk onmogelijk begint te worden.\r\n\r\nMaar de vraag is nou.. is zo iets er. ik heb wel op internet vergelijkbare dingen gevonden, maar nog niet een die goed geschikt is.. weet iemand er 1?
Link naar reactie
XBMC (XBOX Media Center) Kan je eens proberen, het is oorspronkelijk geschreven als XBOX-OS vervanging, maar draait tegenwoordig ook prima op normale PC\'s.\r\n\r\n[url]http://xbmc.org[/url] (Kijk bij download naar de \"Live XBMC\" versie. Deze kan direct van een USB-stick/cd/HDD geboot worden)\r\n\r\nIk weet alleen niet wat je nodig hebt aan specs, die kon ik zo snel niet vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...