Ga naar inhoud

2 pc in 1 xp.


Aanbevolen berichten

Komt omdat de anderen niet weg is maar er nog op staat en de anderen xp (de nieuwe) op een Andere partitie staat\n Als het goed is heb je ook 2 schijven of meer in Deze computer staan\nKijk dus even welke van de 2 de nieuwe is. dit kan je zien door: Ga naar start> Rechter muis op deze computer> Beheren> dan rechts zie je opslag of zo iets staan klik erop> dan op Disk management (onderste ding ) dan laad hij even en zie je een paar balkjes waarbij helemaal links ervan staat disk 0 disk 1 disk 2 enz\nKijk bij het regeltje disk 0 bij welke systeem staat en meld dat even
Link naar reactie
Hij doet raar omdat hij te weinig ruimte heeft\r\nBij die 4.99 staat toch GEEN (Systeem) ??\r\nREchter muis op die gene waar GEEN systeem achter staat \r\nDan Volume verwijderen\r\nDaarna herstart pc\r\ndaarna Weer naar opslag toe\r\nDaarna rechter muis waarbij staat (systeem) \r\nDan Volume uitbreiden\r\nDan toch maximale
Link naar reactie
[QUOTE=DennisD;464042]Hij doet raar omdat hij te weinig ruimte heeft\r\nBij die 4.99 staat toch GEEN (Systeem) ??\r\nREchter muis op die gene waar GEEN systeem achter staat \r\nDan Volume verwijderen\r\nDaarna herstart pc\r\ndaarna Weer naar opslag toe\r\nDaarna rechter muis waarbij staat (systeem) \r\nDan Volume uitbreiden\r\nDan toch maximale[/QUOTE]\r\n\r\nja das mooi maar misschien staan er op die schijf (partitie) nog wel bestanden die de TS nodig heeft. mapje documents and settings (Mijn documenten, afbeeldingen enz) misschien? je bent dan [B]alles kwijt[/B] als je een [B]volume verwijderd![/B]\r\n\r\nwat je nu hebt heet trouwens Dual Boot, google maar eens voor exacte omschrijving
Link naar reactie
[QUOTE=wouterboreft;464138]ja das mooi maar misschien staan er op die schijf (partitie) nog wel bestanden die de TS nodig heeft. mapje documents and settings (Mijn documenten, afbeeldingen enz) misschien? je bent dan [B]alles kwijt[/B] als je een [B]volume verwijderd![/B]\n\nwat je nu hebt heet trouwens Dual Boot, google maar eens voor exacte omschrijving[/QUOTE]\n\nMaar het systeem is al herinstaled en er staat toch niets meer op (denk ik) omdat hij er zelf voor gekozen heeft te Herinstallen???\n\n@PC2009 Dat is raar?\nWant die zonder systeem kan je niet op\nMet systeem zit je nu op namelijk;)
Link naar reactie
Ja ik kan op allebei ik zit nu op die ene met systeem. Maar ik wil alleen weten hoe je die ene systeem weg haalt en al die GB die daar staan naar die andere sturen. wilt u weten hoe ik op die andere kom (zonder systeem)? Nou ik doe pc aan en staat 3 dingen 1e is de zonder systeem en de 2e is met systeem en de 3e is nix.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...