Ga naar inhoud

Laptop herkent Memorystick (Duo adaptor) niet


Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs mijn laptop opnieuw laten installeren en mijn Windows (XP) is helemaal up to date.\r\nAlleen kan herkent de laptop Memorystick Duo Adaptor niet (als ik daar de sony sd kaartje instop). Ik heb ook een SD kaartje van mijn Minolta dig.camera. Deze leest hij wél.\r\nOp Toshiba website heb ik gezocht naar SD drivers, deze ook geïnstalleerd, maar alles zonder succes.\r\nIemand enig idee?
Link naar reactie
MemoryStick is geen SD. Met SD drivers alleen haal je \'t dus niet.\r\n\r\nHeeft het voorheen wel gewerkt?\r\nMijn Toshiba laptop ondersteunt namelijk geen MemoryStick Pro Duo; alleen de grote MemoryStick en MemoryStick Pro, maar niet die kleinere dingetjes. Dat hoeft bij jou natuurlijk niet het geval te zijn, en zal ook zeker niet het geval zijn als het voor de herinstallatie wel nog werkte.
Link naar reactie
Foobar,\r\n\r\nVóór de herinstallatie deed alles het, SD kaartje én de Sony Memory card.\r\n\r\nIk heb een Sony Ericsson gsm en daavan stop ik het memorykaartje in een m2 adaptor.\r\nDeze herkent de laptop niet. Ik vind dat raar.\r\nOp mijn pc heb ik het ook geprobeerd, en daar doet deze het wel.\r\n\r\nIk heb een Toshiba a110-159.
Link naar reactie
Probeer deze driver eens:\r\n[url]http://nl.computers.toshiba-europe.com/innovation/download_driver_details.jsp?service=NL&selCategory=2&selFamily=2&selSeries=153&selProduct=661&selShortMod=478&language=12&selOS=null&selType=null&yearupload=&monthupload=&dayupload=&useDate=null&mode=allMachines&search=&action=search&macId=&country=24&selectedLanguage=12&type=null&page=1&ID=52216&OSID=10&driverLanguage=42[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...