Ga naar inhoud

Windows XP loopt vast bij het laadscherm


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,\r\nIk kan sinds vandaag mijn pc niet meer opstarten, hij loopt steeds vast bij het laadscherm. Soms komt hij verder dan het laadscherm, dan staat er: windows wordt geladen, en even later krijg ik dan zwart beeld waarmee ik ook niks kan.\r\nIk kan het niet meer in safe mode starten, als ik het met safe mode opstart, dan krijg ik alleen het achtergrond van safe mode, maar dan kan ik verder niks, geen taakbalk, geen start menu, een icoontjes\r\nIk heb ook algeprobeerd om met de windows cd (die ik erbij kreeg toen ik mijn pc had gekocht, ganaamd Clarity 2) windows opnieuw te instaleren, maar op een rare manier lukt dat ook niet.\r\nIk ben nu helemaal gek geworden van dit probleem, het zou heeeeel erg fijn zijn als iemand een oplossing weet.\r\nAlvast bedankt!\r\n---------\r\nManufacturer: \r\nMyCom Adv Fam 250\r\nProcessor: \r\nAMD Athlon(tm) 64 Processor 3800+, MMX, 3DNow, ~2.4GHz || Dual Core\r\nMemory: \r\n1534MB RAM\r\nHard Drive: \r\n300 GB\r\nVideo Card: \r\nAti Radeon X1650 Pro
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...