Ga naar inhoud

Activering Windows Vista


Aanbevolen berichten

Ik heb een PC draaien met een ASUS P5QC moederbord en een Intel E8400 CPU.\r\nHierop draaide al ruim een jaar lang, zonder problemen, een legale versie Windows Vista Ultimate NL 32bit OEM SP1.\r\nI.v.m een probleem met RAID heb ik de BIOS van het moederbord van de laatste versie voorzien. Sindsdien geeft vista de meldingen dat het besturingssysteem geactiveerd moet worden. Als dit gedaan wordt dan krijg ik de melding dat het besturingssysteem niet legaal is. \r\nMicrosoft gebeld en de situatie uitgelegd, alleen hier houden ze voet bij stuk dat ik Vista op een PC met een ander moederbord en processor heb gezet!!????\r\nNa het een aantal malen opnieuw te hebben uitgelegd ben ik nogal boos geworden omdat ze je toch doodleuk voor dief lopen uit te maken . Als ik de oude BIOS terug zet werkt Vista weer als voorheen. Alleen moet de nieuwe Bios er wel op om een stabiliteitsprobleem met RAID op te lossen.\r\nHeeft iemand dit probleem ook eens gehad? Weet iemand een oplossing?
Link naar reactie
Klopt, maar Windows herkent het moederbord als zijnde een andere dus op een of andere manier wordt andere informatie aan het besturingssysteem doorgegeven dan zonder de update.\r\n\r\nAls Microsoft niet wil meewerken, dan weet Asus misschien wel een oplossing. Kwaad kan het zeker niet om even te informeren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...