Ga naar inhoud

Favorieten ''verdwenen'' na installatie IE 8


Aanbevolen berichten

Heb gisteren InternetExplorer 8 op mijn computer geinstalleerd, als onderdeel van een Windows update.\r\nMoet er nog erg aan wennen, maar het frustrerende is dat mijn links naar favorieten opeens \'\'kwijt\'\' zijn.\r\nIn de werkbalk favorieten (heb ik aangevinkt) staat helemaal niks, hoewel ik alle favorieten wel terug kan vinden via Windows verkenner:\r\nUsers/gebruiker/downloads/favorites/links\r\nHoe krijg ik alles weer in die werkbalk zichtbaar ? :confused:
Link naar reactie
Open Favorieten(klik op de ster), dan zie je bovenaan \"Add to favorites\"(ik heb een Engelse versie, als je een NL versie hebt staat er waarschijnlijk \"Toevoegen aan favorieten\") Klik dan op het kleine pijltje (driehoekje) daarnaast en kies \'Import en Export\' >Import from a file(de middelste optie). Klik op \'Next\' >Zet een vinkje bij \'favorites\' >Next, zoek de map Favorites(als die nog niet wordt aangegeven), en de rest wijst zich vanzelf.
Link naar reactie
Dank voor je antwoord, Anacho !\r\nHeb de stappen doorlopen, vinkje gezet bij \'favorites\' en de map gezocht, als ik daar dus Users\\Gebruiker\\Downloads\\Favorites\\Links selecteer, krijg ik een foutmelding \"geef een geldige bestandsnaam op\'\'..........\r\nIk heb het idee dat jouw antwoord wel datgene is, dat mijn probleem kan verhelpen, maar iets doe ik wellicht nog fout ?
Link naar reactie
Zo te zien staan ze daar niet goed, het normale pad moet zijn C:\\Users\\jouw gebruikers naam\\Favorites kijk daar eens, waarschijnlijk is die map leeg. Kopiëer anders eens de inhoud van de map Users\\Gebruiker\\Downloads\\Favorites\\Links eens naar de bovenstaande en kijk eens wat er gebeurt.
Link naar reactie
De eerste map is inderdaad leeg, de tweede map bevat inderdaad datgene waar ik naar op zoek ben.\r\nMaar............ ik ben het soort computergebruiker die alleen maar wat informatie opzoekt en zo nu en dan eens een mailtje stuurt, knippen/plakken/kopieëren is me iets te hoog gegrepen......\r\nRechtermuisknop zal het wel zijn, dan kom ik die optie wel tegen, maar hoe kopieër ik dan iets: met andere woorden, waar vind ik het terug ?\r\nIs zoiets in \'Jip en Janneke\' taal uit te leggen ?
Link naar reactie
Als je iets kopieert met rechtermuisknop wordt het door WIndows (tijdelijk) opgeslagen, als je daarna in een map op plakken drukt (ook rechter muisknop) wordt je net gekopieerde bestand daarin geplakt.\n(Let op dat je voor de veiligheid niet knippen doet, want weg is weg en kan niet worden hersteld).\n\nOverigens... doet hierop klikken hetzelfde\n\n\n\n[ATTACH]14215[/ATTACH]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...