Ga naar inhoud

Problemen met beeldkwaliteitinstellingen


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nik heb zojuist een \'nieuwe\'/oude computer gekocht waar ik zelf windows Xp op geïnstalleerd heb. Bij het aansluiten op mijn beeldscherm zie ik erg slecht beeld.\r\nAls ik rechtermuisknop doe op het bureaublad en op eingenschappen klik, daarna op tabblad instellingen en vervolgens op geavanceerd en dan tabblad beeldscherm kan ik niet op eigenschappen klikken. Dat moet wel omdat ik anders niet de driver kan laten werken van mijn beeldscherm. ook kan ik de beeldkwaliteit niet hoger zetten dan 4-bits en 800 bij 600 pixels. Ik heb ook al een paar keer geprobeerd om mijn videokaart driver en chipset driver van mijn moederbord te installeren, maar als je zo\'n programma download om te kijken wat voor videokaart je hebt staat er dit: Videokaart: Intel extreme Graphics, maar dus niet een type ofzo.. daardoor kan ik alsnog geen juiste driver installeren.\r\nIk heb al diverse programma\'s geprobeerd, maar steeds geeft ie hetzelfde aan.. \r\nen het beeld blijft zo slecht. ik weet het dus echt niet.. \r\nWeet iemand hier raad mee??\r\n\r\nalvast bedankt\r\nErnstjan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...