Ga naar inhoud

Vista loop vast (op laptop)


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb nu ongeveer een half jaar mijn huidige laptop (samsung r510) met Vista erop. Alles ging goed, tot enkele weken terug. Als ik \'m een tijdje niet gebruik en daarna weer wel dan lijkt alles het te doen, cursor beweegt en ik kan op dingen klikken, maar dan stopt het. Alles loopt vast (\"not responding\" bovenin de balk van het betreffende programma) en daarna kan ik hem niet eens meer uitzetten, alleen via de aan/uit-knop. Daarna start \'ie dus weer op en doet alles het weer normaal. En dan begint alles weer overnieuw. En als ik hem gewoon gebruik dan is er ook niks aan de hand. Het gebeurt alleen als ik er een tijd niks mee doe. (kan het iets zijn met de temperatuur? die varieerd bij alles van 65 tot 70 graden)\r\nHoop dat iemand een antwoord heeft op het probleem :neutral:\r\n\r\nGroetjes
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nGraag wat meer info.\r\n\r\n- Wat is er/is er wat enkele weken geleden gebeurd?\r\n(iets geïnstalleerd of juist verwijderd?)\r\n- gebeurt dit vastlopen na een exact aantal minuten/na een specifiek aanklikken?\r\n(is het dus reproduceerbaar?)\r\n- draai hem eens in Safe-mode en kijk of hij stabiel blijft.\r\n- temp is redelijk hoog – zeker na een poos idle. \r\nHoor je ook een waarschuwingspieptoon of iets?\r\n\r\nBij soortgelijke meldingen is nogal eens de firewall/AV de boosdoener.\r\nDaar iets aan veranderd?\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...