Ga naar inhoud

Raid drivers worden niet herkent


Aanbevolen berichten

Beste mensne,.\r\n\r\ngister liep me computer vast en na een reboot, liep hij helemaal niet meer..\r\n\r\n\r\nIk denk zelf een beschadiging op gegevens van de harde schijf\r\n\r\nnu wil ik hem opnieuw gaan formateren maar hij kan me harde schijf niet eens vinden\r\n\r\nveel mensne op andere forums denkene \\dat het te maken heeft met me raid drivers.\r\n\r\n(omdat ik via raid werk)\r\n\r\nnu heb ik overal op internet gezocht en veel dingen gevonden maar niet voor me floppy.\r\nwant tijdens de installatie vraagt hij om een floppy\r\n\r\n\r\n\r\nkan iemand mij helpen hiermee?\r\n\r\negt alvast bedankt!
Link naar reactie
Ten eerste is het een socket 939 bord, ten tweede kun je de driver cd even opzoeken, ten derde hoef je die vraag niet op andere fora te plaatsen waar je dezelfde antwoorden krijgt en ten vierde zou je ook zelf de drivers bij Asus op kunnen halen.:rolleyes:\r\n\r\n[url]http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us&model=A8V-E%20SE[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...