Ga naar inhoud

registervermeldingen


Aanbevolen berichten

Hi,\r\n\r\nIn principe wel. Zeker als ze ouder zijn dan 14 dagen.\r\nZelf gebruik ik soms CCleaner om de tent wat op te ruimen, maar over het register-opschoon-deel doen wisselende verhalen de ronde.\r\nProbeer eens de gratis registry-tool van Wise. [SIZE=\"1\"][COLOR=\"RoyalBlue\"](Let er bij het installeren even op dat-ie niet allerlei extra balken mee-installeert).[/COLOR][/SIZE]\r\nVerder heb ik de Registry Booster van Uniblue aangeschaft (€25,-) en die schijnt z\'n werk ook goed te doen.\r\nSchijnt, want het is altijd maar afwachten bij dit soort plastische chirurgie.\r\nDaarom maak ik steevast vóór ik ze op m\'n besturing loslaat een [COLOR=\"RoyalBlue\"]herstelpunt [/COLOR]in Windows.\r\nBetter safe than sorry ...\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
[QUOTE=irene.de.pauw;461071]Kan ik veilig de backups van de registervermeldingen verwijderen? Telkens als ik het register opschoon met CCleaner wordt er een backup gemaakt.:confused:[/QUOTE]\r\n\r\nJe kunt kiezen bij het verwijderen om ze niet te bewaren en de oude kun je gewoon weggooien.\r\n\r\nOverigens wordt er niets gerepareerd met zo\'n registerprogje, er worden alleen niet werkende sleutels weggehaald en sneller wordt het ook niet, only in the eye of the beholder, en je moet er zeker niet voor gaan betalen.\r\n\r\nEen parkeerplaats maak je vrij op een parkeerplaats zo groot als Europa, thats all.\r\n\r\n\r\nVoor je gemoedsrust zou je NtRegopt kunnen gebruiken, gratis en veilig, wat Ccleaner overigens ook is.\r\n[url]http://www.larshederer.homepage.t-online.de/erunt/[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...