Ga naar inhoud

Windows7


Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nIk heb sinds enige dagen de beta versie van Windows7, \nechter vanaf het begin loopt het al niet lekker.\nEerst had ik veel crashes/blackouts hoe het ook genoemd mag worden.\nDie problemen heb ik allemaal (deels) op kunnen lossen.\nNu stapte ik vanmorgen weer achter mijn computer en kreeg ik ineens uit het \nniets een \"blue screen\" die zei \"page_fault_in_nonpaged_area\".\nNa mijn computer opnieuw te hebben opgestart kreeg ik weer een \"blue screen\" Deze zei echter dat er iets fout was gegaan op m`n harde schijf en dat Ik alle anti-virus programma\'s en \"harddisk backup\" programma\'s moest deinstalleren.\nIk zocht op internet maar kon niets concreets vinden wat met mijn probleem te maken had.\n\nDaarom heb ik maar de fout meldingen op geschreven en ik hoop dat de\nechte \"ICT\'ers\" er wat mee kunnen wat ik ben alle hoop verloren.\n\n\n_____________________________________________________\nProblem signature:\n Problem Event Name: BlueScreen\n OS Version: 6.1.7068.2.0.0.256.1\n Locale ID: 1043\n\nAdditional information about the problem:\n BCCode: 50\n BCP1: FFFFF8E0009E69BC\n BCP2: 0000000000000001\n BCP3: FFFFF80002B9D4E7\n BCP4: 0000000000000005\n OS Version: 6_1_7068\n Service Pack: 0_0\n Product: 256_1\n\nFiles that help describe the problem:\n C:\\Windows\\Minidump\\042609-22838-01.dmp\n_____________________________________________________\n\n\nIk hoop echt dat jullie mij een aantal tips kunnen geven want het is frustrerend als je een computer thuis hebt staan en je kan er niets mee.\n\nGr.\n\n\nEdit: Na mijn computer nu weer te hebben opgestart kreeg ik de melding \"reference_by_pointer\" misschien kunnen jullie hier wat mee :)
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Wanneer Windows XP het goed doet op je computer, zou Windows 7 ook goed moeten gaan.\nAls je op je computer nog een lege partitie hebt,kun je hem daar op installeren.\nDie partitie moet wel primair zijn.\nLiefst op dezelfde schijf waar ook de andere Windows op staat.\nMaar niet in dezelfde partitie.\n(dit kun je oa. zien bij Computerbeheer - Schijfbeheer)\nKun je zo bij het opstarten de keus maken welke je wilt gebruiken.\n\nNu even de vraag welke versie je hebt van 7, er zijn er verschillende in omloop, meest wat oudere.\nAls je een MS-msn adres hebt, kun je de laatste gewoon downloaden bij Microsoft.\nDeze heb ik voor 86 (32).: 7100-0.090421-1700x86 kun je tot volgend jaar gebruiken.\n(tegen die tijd komen daar ook wel weer oplossingen voor :D)\n\nWerkt prima en ik heb maar 1 gb geheugen op mijn P4-2,6.\n\nKun je met een ander stukje software nog op Nederlands zetten ook, dus wat wil je nog meer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...