Ga naar inhoud

Laatste map onthouden bij opslaan afbeeldingen


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nik heb sinds kort Vista draaien en ik heb een vraag.\r\nAls ik een afbeelding van internet opsla in een door mijzelf gekozen map, dan was ik bij XP gewend dat die map ook onthouden werd, zodra ik een nieuwe afbeelding ging opslaan.\r\nVista komt daarentegen steeds met dezelfde map afbeeldingen aan en ik moet daardoor steeds naar de desbetreffende map gaan.\r\nIk kan nergens een optie vinden waardoor de laatstgebruikte map opgeslagen wordt zodra ik iets anders wil opslaan.\r\n\r\nHeeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.\r\n\r\nPs. ik bedoel dus niet een andere vaste map dan afbeeldingen, maar steeds de laatst gebruikte map.\r\n\r\nAlvast bedankt en ik hoop dat iemand een antwoord heeft.\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nJody
Link naar reactie
Hallo, bedankt voor je reactie. Ik had deze reactie al in een ander topic omtrent deze kwestie gelezen.\r\nHet punt is dat ik absoluut geen fan ben van firefox en gewoon het in IE7 werkend wil hebben.\r\nMaar aangezien er bij firfox dus een add-on voor is, heeft het \'niet onthouden van de laatst gebruikte map\' dan te maken met IE7 of met windows vista?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...