Ga naar inhoud

Error loading (RUNDLL)


Aanbevolen berichten

Elke keer als ik de computer opstart krijg ik een foutmelding:\r\n\r\n[B]RUNDLL\r\nError loading C:\\WINDOWS\\system32\\yxyobbro.dll\r\n\r\nAccess is denied.[/B]\r\n\r\nZie bijlage voor het plaatje.\r\n\r\nNu is dit niet zo erg. Maar ik probeer mijn computer een beetje te fixen op alle punten zodat hij weer n beetje normaal gaat werken.\r\n\r\nHeeft iemand hier een oplossing voor?\r\nalvast bedankt!
Link naar reactie
[QUOTE=jeftouwen;460504]Elke keer als ik de computer opstart krijg ik een foutmelding:\r\n\r\n[B]RUNDLL\r\nError loading C:\\WINDOWS\\system32\\yxyobbro.dll\r\n\r\nAccess is denied.[/B]\r\n\r\nZie bijlage voor het plaatje.\r\n\r\nNu is dit niet zo erg. Maar ik probeer mijn computer een beetje te fixen op alle punten zodat hij weer n beetje normaal gaat werken.\r\n\r\nHeeft iemand hier een oplossing voor?\r\nalvast bedankt![/QUOTE]\r\n\r\nDat is een onderdeel van een stukje spyware.\r\nDe spyware zelf is (waarschijnlijk) al verwijderd, maar tijdens het opstarten probeert deze DLL zich toch weer te laden wat blijkbaar niet kan.\r\nGa eens via [B]start [/B]naar \'uitvoeren\' en tik daar [B]msconfig [/B]in.\r\nDruk op [B]enter[/B] wn ga naar het tabblad [B]opstarten[/B].\r\nLoop de lijst eens door en kijk of je daar een verwijzing naar die DLL tegenkomt.\r\nZo ja, haal het vinkje voor die verwijzing weg en start de pc opnieuw op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...