Ga naar inhoud

probleem pc opstarten


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb al sinds een tijdje problemen met mijn computer het is van xp \r\nde probleem is dat als ik hem opstart en dan gewoon een account kies loopt ie vast en soms weer niet maar dan als ik inlog op account dan laden de dingen die rechts onder zitten niet. Ik speel namelijk een spel Warrock en als ik die speel kan ik maar 1 potje spelen en dan laad ie ook weer niet please help het is heel irritant.\r\n\r\nProbleem pc opstarten
Link naar reactie
@pc2009\r\n\r\nWil je even dat help uit je titel halen, en een passende titel gebruiken ?\r\nHelp is volgens de forumregels niet toegestaan.\r\nKlik voor het veranderen van je titel op het schaartje (\"[I]Pas aan[/I]\") onder je eerste bericht.\r\n\r\n\r\nWat betreft je vraag....\r\nDoen alle accounts het zo ?\r\n\r\nJe zegt dat het soms vast loopt, maar heb je wel eens wat langer gewacht, b.v. 10 minuten ? Ook wat betreft dat laden van de system tray iconen.\r\n\r\nDit gedrag heb ik gezien bij een slechte harddisk. Probeer de kabels naar de harddisk eens los te koppelen, en weer stevig aan te sluiten.\r\n\r\nAl in je logboeken gekeken ?
Link naar reactie
Waarschijnlijk Ccleaner ? Maar dat heeft denk ik geen effect. Dat heeft met de inhoud van je harddisk te maken, niet met een eventuele fout in de hardware van de harddisk.\r\nIk weet ook echt niet zeker of het probleem je harddisk is hoor, ik noem het als mogelijkheid.\r\n\r\nJe kan een monitor programma downloaden (b.v. [url=http://www.almico.com/sfdownload.php][U]Speedfan[/U][/url]) om het S.M.A.R.T. gedeelte van je harddisk te lezen. Daarin staan gegevens over de \"gezondheid\" van de harddisk.\r\nKlik op de S.M.A.R.T. tab, kies bovenaan je harddisk, en klik \r\n\"P[I]erform an online in-depth analysis of this harddisk[/I]\". Dan wordt on-line een idee gegeven van de staat van die disk. (wel Engels).\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n( Wil je het [B]Help[/B] nog even uit je titel halen ? )
Link naar reactie
[QUOTE=pc2009;460064]ja ik heb het gevonden met dat smart maar er staat niks als ik op me harddisk druk\nalles is dan wit ik kan me harddisk dus niet kiezen. help heb het erg nodig voor school enz[/QUOTE]\nHeb je het keuzeveld (pijl) geopend ?\n[ATTACH]14154[/ATTACH]\n\nHeb je in de logboeken (in je systeemwerkset) gekeken voor foutmeldingen ?\n\nAls het maar af en toe gebeurt dan is er toch de kans dat het een slecht contact is, en zal je eerst zoals voorgesteld de kabels naar die harddisk eens goed moeten los/vastmaken.
Link naar reactie
Het is een Seagate Barracuda ST380011A 80 GB IDE Internal Hard Drive ?\nDie ondersteunt S.M.A.R.T..\n\nIn schijfbeheer geen schijf te vinden ? Hu :confused:\n\nDownload eens [url=http://www.hdtune.com/][U]HDTune[/U][/url], en kijk daar eens onder de tab \"Health\" ? \n(Is eigenlijk het zelfde testje als met Speedfan; S.M.A.R.T. technology dus)\n\nHeb je nog geprobeerd om de kabels naar de harddisk los/vast te zetten ? Als dat te technisch is voor je, zal je toch iemand moeten vinden die dat voor je kan controleren, want dat zijn de eerste dingen om te doen, zonder duizend en één andere testjes en probeersels te hoeven doen.\nHet liefst zag ik de 40 aderige (IDE-) kabel naar de harddisk vervangen worden.\n\nCheck goed in schijfbeheer, want je PC werkt, en het is je harddisk waar je besturingssysteem op staat, DUS.... de harde schijf [I]moet[/I] in schijfbeheer te zien zijn. Zo niet, dan is er rond je harddisk een probleem.\n\nHeb je nog in je logboeken gekeken ? Als je niet weet hoe of waar dan hoor ik dat wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...