Ga naar inhoud

Update Windows XP


Aanbevolen berichten

Ik heb een vraagje over een Window-Update.\r\nGister(vrijdag) starte ik mijn pc op en ik kreeg een Update voor Window XP\r\nDie was 284 MB groot.\r\nIk vond het nogal een groot bestand.\r\nHij deed er ook een hele poos over om hem binnen te halen\r\nIs dat wel normaal zo`n groot bestand.\r\nEn vanmiddag kreeg ik weer een update.dat was maar een klein bestandje.\r\nBij voorbaat bedankt voor je antwoord.\r\n \r\nGroet johan2
Link naar reactie
Dat is heel normaal...\nJe kan overigens zelf kiezen bij het downloaden, welke je wel wilt gebruiken en welke niet, maar het slimste is als je er niet genoeg kijk op hebt, om gewoon alle updates die Microsoft aanbiedt te installeren.\n\n[ATTACH]14147[/ATTACH]\n\nIn het beveiligingscentrum kun je aangeven hoe je de updates aangeleverd wilt krijgen. Het moment van downloaden en installeren kies ik zelf (je krijgt dan een geel schildje in de systemtray).\n\n[ATTACH]14148[/ATTACH]
Link naar reactie
[quote=couch_potato;459987]SP3 is ruim 300MB groot, maar die versie kun je niet via windows update downloaden. Ik heb de update hierboven niet gezien. Maar het .net framework lijk me maar lekker door te groeien. Is intussen bijna net zo groot als de rest van windows xp...[/quote]\n\nIk heb eigenlijk geen idee hoe groot SP3 is, om eerlijk te zijn. Daar ben ik nooit meer aan toe gekomen, ik zit inmiddels weer te wachten op SP2, maar dan voor Vista natuurlijk. Ik weet wel dat de stand-alone versies van service packs bijna altijd stukken groter zijn dan de versie die je op Windows Update binnenhengelt. Daar krijg je immers alleen die stukken die je nodig hebt, de stand-alone is gewoon het hele pakket, met alles erop en eraan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...