Ga naar inhoud

Computer start niet meer op


Aanbevolen berichten

Ik heb ook een probleem. Er was een update van itunes, die heb ik er op gezet. Ik ging de computer herstarten en ik vond het al raar want t beeld bleef een hele tijd zwart. \r\n\r\nIk herstartte de computer en het beeld bleef een hele tijd zwart. toen die eindelijk was opgestart ging geen 1 programma open en als ik internet opende kwam er gelijk te staan dat internet explorer niet reageert. nadat ik de computer weer opnieuw had opgestart was alleen de muis in beeld en de rest was zwart beeld. Toen duurde het heel lang voor ik beeld had. Toen kon en heb ik 2 keer een virusscan gedaan en er kwam niks uit. Ik heb Itunes verwijderd, en het werkte niet.\r\nIk startte nogmaals opnieuw op en nu gelijk in het begin dat je dat balkje ziet lopen met microsoft er onder bleef dat maar door lopen en deed verder niets.\r\nHij doet niks en als je dan opstart herstel gebruikt zegt die dat die de problemen niet kan op lossen. Ik vind dit echt nergens op slaan. De computer is 1 jaar oud!!!\r\nIk heb echt hulp nodig !! heeft iemand een idee of oplossing???
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nUit je melding blijkt dat je -begrijpelijk- nogal kwaad bent, maar dit soort zaken zul je vaker mee gaan maken.\r\nHoe nu verder?\r\nEerst wat info: welke Windows-versie gebruik je?\r\nHeb je -voor het installeren van de update- een herstelpunt aangemaakt?\r\nHeb je überhaupt ooit een herstelpunt aangemaakt?\r\n\r\nKun je je compu opstarten in de Veilige Modus (Safe Mode)?\r\nDit doe je door tijdens de opstart herhaaldelijk op de functie-toets F8 te drukken.\r\nAls dat lukt start Windows \'kaal\' op. Misschien kun je dan een herstelpunt terugzetten.\r\nHoe dat gaat hangt af van je Windows-versie.\r\nUpdates zijn vaak gebonden aan een bepaalde Windows-versie.\r\nKan zijn dat je de verkeerde hebt geïnstalleerd, waardoor nu het register\r\n(noem het: de Windows-ruggengraat) in de war is geraakt.\r\n\r\nBeschik je over een legale installatie-versie van je Windows op CD?\r\nEerst graag wat antwoorden, misschien is er dan een oplossing te fabriceren.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...